Recenze (245)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Konečně svěží akční komedie, která mě nenechala ani na chviličku chladným. Tomovi a Cameron to spolu velice slušelo (zvlášť Cameron to slušelo...), humor byl taky na místě, akce až přespříliš, ale to nic nemění na tom, že jsem z kina odcházel s příjemným pocitem dobře utraceného času. Akorát jsem si říkal, zda je Tom Superman nebo Terminátor....prostě nesmrtelný. Popřípadě něco jako Rambo...
Sherlock Holmes (2009)
Změna je život a tomuhle počinu to vyloženě prospělo. V dnešní době by už asi nikoho nabavilo sledovat nudného obstarožního inteligenta. Trocha akce nevíc ještě žádnému divákovi neublížila...(mám na mysli filmy s vyšším procentuálním hodnocením tzn. o sračkách nemluvím)
Na hraně temnoty (2010)
Gibson to zase vezme do svých rukou a řeže parchanty jako zamlada. Jen tam té akce mohlo být trochu více.
District 9 (2009)
Strašně mě srala ta kamera...jinak kvalitní sci-fi.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Dětem bude stačit, že po plátně v kině pobíhá zelený trotl, ale dospělý u toho pravděpodobně usne. Prostě je to opět stejně slabé jako předchozí díl. Ovšem Fiona jako vůdkyně zlobrů vypadala mnohem lépe než jako mamina s děckama.
Devět životů (2004)
Absolutní nesmysl a ztráta času.
Tajuplný ostrov (2005) (TV film)
Proč se vůbec takovéhle kraviny proboha točí...
Slídilové (1992)
Chvilku se to tváří jako akční thriller, chvilku jako parodie, ale dohromady to působí velice příjemně...
Predátoři (2010)
JO! Konečně kvalitní film s mým nejoblíbenějším mimizoemským parchantem. SIce jsem trochu nepochopil, proč tam ten jeden predátor byl přivázaný ke kůlu, ale to mi dobrý dojem z celého filmu nezkazilo. Nevadilo by mi, kdyby se za čas objevilo pokračování....
Proroctví (2009)
V první tříčtvrtině filmu jsem si myslel, že mi přítelkyně utrhne ruku, jak byla podělaná strachy. Husté.... no ale ten konec byl hodně přitažený za vlasy...