Recenze (245)
Svéráz národního lovu (1995)
Nějak extra vtipné mi to nepřišlo, ale i tak docela dobrá podívaná. Hlavně nápad přepravit krávu v bombardéru v prostoru pro bomby byl absolutně šílený....co by ale nešlo s lahví vodky.
Soukromá válka pana Wilsona (2007)
Pro mě nadprůměrné politické drama s výborným obsazením. Nevím proč, Hoffmana prostě nemusím, ale tady mě mile překvapil. A pak se světe div, kde ti zasraní muslimové sebrali zbraně....
Klan létajících dýk (2004)
Čínská pohádka v nádherné přírodě se spoustou létajících číňanů.....takových tu už bylo a ještě bude...
Kmotr III (1990)
Opět nelze skoro nic vytknout. Akorát mě moc nepotěšil ten hnusný paradox na závěr, kdy se Michael svého mafiánského života nadobro zbavil a předal žezlo dál, že mu zabili dceru. Nedivím se nominaci na Oscara pro Andyho Garciu, protže svou roli Vincenza Corleoneho zahrál naprosto skvěle.
Kmotr II (1974)
Nemůžu hodnotit jinak. První díl byl brilantní a tento není ani o chlup horší. Všichni herci z prvního dílu zvládli své role opět na výbornou a k tomu ještě přibyl De Niro. Trošku jsem se bál délky filmu a dlouho jsem si hledal volné tři a půl hodiny a on ten čas utekl jako voda. Prostě paráda.
Oko bere (2008)
Jako častého karetního hráče mě tento film docela potěšil. Film mi ale přišel strašně dlouhý, jelikož už na začátku Benovi na můj vkus až moc dlouho trvalo než se ke skupině hráčů přidal. Zrovna tady mi chyběl typický americký happyend - z učitele se vyklubal pěkný parchant a tak s ním studenti vyjebali a měli z toho velké kulové. Mohlo to prostě skončit trošku jinak.
Labyrint lží (2008)
Začnu tím, že Bergovo Království se mi líbilo více. Chtělo to podle mě trošku víc akce. To ustavičné debatování o tom, kdo komu kdy lže mi lezlo docela na nervy. Co mě ale překvapilo ze všeho nejvíc: to, že DiCaprio začal balit setřičku v nemocnici bych ještě pochopil, protože bez sexu to nejde, ale to, že by se za ni nechal vyměnit teroristům jako agent CIA mi přišlo hodně přitažené za vlasy.
Ledově ostří (2007)
Jelikož se občas kouknu na krasobruslení, když je v televizi, tak jsem byl velice zvědavý, co z tohoto tématu vytříská Will Ferrell. Čekal jsem ledacos, ale takovou šílenost rozhodně ne. Když jsem ty dva viděl, co jsou schopni předvést na kluzišti i mimo něj, válel jsem se smíchy na gauči. Tento stav mi vydržel téměř po celý film, takže nemůžu hodnotit jinak.
Letuška 1. třídy (2003)
Na tenhle film se koukalo velice dobře. Všude samé hezké holky, krátké sukně, velké výstřihy. Na druhou stranu byla zápletka až moc jednoduchá - mladá naivní kariéristka si musela uvědomit, co je pro ni důležitější, jestli kariéra letušky nebo chlap. Jak tohle asi mohlo dopadnout?
Král Škorpión: Vzestup Říše (2008)
To, že názvy filmů v České republice překládají idioti už jsem si zvykl. To už mě nepřekvapí. Co mě ale překvapilo: ubohý příběh, ubozí herci a hlavně ubohý souboj na zavěr. Ten digitální škorpion byl tak mizerně provedený až hanba. Na první díl se koukalo docela v pohodě, ale tohle? Jednou a dost.