Oblíbené filmy (10)
Zelig (1983)
Kokain (2001)
Mechanický pomeranč (1971)
Sin City - město hříchu (2005)
Spalovač mrtvol (1968)
Sedm samurajů (1954)
Kdo neviděl nepochopí. best
Osvícení (1980)
Do doby, než jsem viděl Shining jsem odmítal hohory s tím, že mě nebaví. Od této cchvíle bych to už nikdy neřekl. Nejlepší horor jaký kdy kdo udělal. Zlato, jsem doma.. :D
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden z nejlepších filmů. Skvělá režie, John Travolta i Uma Thurman v jedné z jejich životních rolí. Skvělá atmosféra, není co dodat. 5*
Sbal prachy a vypadni (1998)
Expendables: Postradatelní (2010)
Moc jsem si to užil, mylsím, že tahloe role Sylvestrovi rozhodně sedí. Je to akorát dlouhé, hodně scén s výbuchy a bojování proti přesile jak to známe a máme rádi :). Blbé je pouze to, co se dělo kolem a dávat např. Arnolda n aplakáty atd? to přece nemá nikdo zapotřeí.. Skvělý film, doporučuju!!!