Recenze (156)
Let číslo 93 (2006)
Zážitek.
Rafťáci (2006)
Takže poznatky :) Snowboarďáci, jo to byla sra... (nemyslím sranda), ale tohle se myslím celkem povedlo, občas je to i sranda. Další co mě pobavilo. Situace: Slečna - podprsenka - prsa čtyřky - slečna sundá podprdu - prsa dvojky. A to je tam dvakrát a pokaždý je to jiná ženská :) No a tenhle push-up efekt se dá tak jako metaforicky přenést na celý tento film. (znělo to chytře?)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Tolik herců, které nemám rád v jednom filmu ...Za co?? No docela mě mrzí, že to byla jen taková rychlorekapitulace knížky, která nás prosvištěla dějem a nezanechala větší újmu... Ale těším se až budou v desátej sérii Hvězdný Brány aktivivat svatej grál, to se bude Amélie mít :))
Účastníci zájezdu (2006)
3 a půl řek bych...
Zběsilý útěk (2006)
Čeho je moc toho je příliš.
Batman začíná (2005)
Já prostě miluju filmy, ve kterých dostanou na prdel úplně všichni a hlavně fyzika. Mikrovlka rulez! Katie Holmes zachovává zářící úroveň 156. série Dósnova světa a je to kravka jako dycky - proč jí někdy nedá někdo normální roli? Christian Bale se snaží vypadat jako Nýjo a chudák Morgan Freeman už to nezachránil...
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Lábus, Lábus, di se zahrabat. Jinak super smutná reaita a o to větší sranda. Jen ten Lábus...
Klíč (2005)
No horor aby se člověk bál to vysloveně není, atmosféra aby člověka mrazilo se taky nekoná. Ale jako příběh s překvapivým koncem a ne zcela předvádatelným dějem je to perfektní. Dál to bude spojler .... Přišlo mi hodně dobré a takové reálné pozorovat hrdinku, jak rozplétá klubko celé záhady a proniká pod pokličku, aby se nakonec ukázalo, že jak to tak v životě chodí ... všechno jinak, všechno blbě... trošku kyselej závěr :-)
Madagaskar (2005)
Geniální zábava, geniální animace.
Mariňák (2005)
Kluci, no já nevim...