kingik

kingik

David Kraťásek

okres Šumperk
profík, recenzent

76 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
1 28 29 30 31 32 33 34 47 93 138 184
    • 27.11.2015  08:53

    Týpek z tohoto filmu je po krk v dluzích z nerozumného podnikání. Společník je fuč. Aby se dluhů zbavil, vytlouká klín klínem. Občas zabrousí i do ženského klínu. Ale hlavně půjčuje si od špatných lidí a dluží špatným lidem - gaunerům různé kategorie gaunerství. A činí tak opakovaně. Pod nátlakem dokonce začne na zakázku krást auta pro svého drsného vymahače a ocitne se za hranicí zákona (film ale tohle moc neřeší). Náhle se však objeví "hodný" strýček Příhoda, který dluhy za naivního blbečka zacvaká. A švorcák si tak nemusí podepsat vlastní parte a spokojeně může žít dál i se svojí vyvolenou po svém boku. Na diváka Jakub působí jako slaboch, oběť vlastní naivity a důvěřivosti, občas jako suverén a lovec dámských rozkroků. Jestli mu budete fandit, aby se z dluhů vysekal, toť otázka. Martin Kraus svého outsidera nehraje nijak val(id)ně. Prostě v divákovi nic nevzbudí. Po nějaké chvilce ho začnete za jeho permanentně útrpný výraz nesnášet. Nesnášet patrně budete i všechny ostatní účinkující v tomhle příležitostně trapném českém thrilleru, který občas dosahuje zábavně blbé úrovně Nahoty na prodej, chce být autenticky cool jako Bony a klid, občas je i svůj, ale s málo zdatnou, začátečnickou režií, která nemá potřebnou razantní sevřenost a kompaktnost, vládne klipovým stylem z laciné kategorie, sahá maximálně po ceně za (ro)zvrzaný počin roku. Marcuse Trana tak Martina Gavriely intenzivně ožužlávala v pelechu, až dostal geniální nápad něco zrežírovat. Převzal nedokončený materiál po bezejmenném režisérovi a z původně hudebního filmu natočil pozérskou frašku s cool animovanými úvodními titulky, zpomalenými bitkami a replikami, kterým pro technické nedostatky zvuku není dost často rozumět, nelze ani přehlédnout rozdílnou barevnost záběrů v rámci jedné scény. Kdo v takovém filmu může asi tak hrát, že. Ano, pro Tomáše Hanáka se konečně našla role mafiána s lidskou tváří, nesmí chybět Vašut v roli právníka, Nosek, Písařík, Podhůrský, Heřmánek ml. a další kvalitní herci. Ty jo, ti herci mně nevadili a můžete si sami dosadit, jak kvalitní jsou. Herecké výkony film docela drží. A nechybí Marcus Tran osobně v roli asistenta šéfa. Ten ale hrát neumí, i když se zlepšuje. A pro Martinku, životní partnerku, se už našla pouze nadbytečná rolička televizní hlasatelky. Přihodil se komparz sestávající z atraktivních slečen, které se pro potřeby filmu mihnou v baru, squash centru a jinde. Nemusím snad ani psát, že se film inspiroval západní produkcí, ovšem nezapomíná ani působit realisticky. V počátku film dokonce umí solidně bavit, ale následně začíná políčko po políčku hloupnout, stane se nepřehledným, scenáristicky nepříliš zvládnutým, v horších chvílích se ohání neoriginálními voiceovery a průpovídkami herců do kamery, v lepších chvílích nastupuje Hanák, který si určitě kladné hodnocení zaslouží za svůj mafiánský šarm i přístup k roli, která je na naše poměry neobvyklá. Ještě klika, že v našich končinách nevzniká mnoho tématicky spřízněných filmů. K tomu jim dopomáhej Tranďák! 50%

    • 29.6.2015  19:41
    Madonna - Bitch I'm Madonna ft. Nicki Minaj (hudební videoklip) (2015)
    ****

    Jako rajcovní kurvičku mám Madonnu nejradši. Stále má v hudební branži respekt, i když hudebně kritiku nenadchne. Tahle písnička je v podstatě sračka. Není o nic lepší, ani o nic horší, než to, co Madonna poslední dobou produkuje. Jenže velevážení, jí je to fuk, hlavně, že si připadá na dvacet. Zase líbá o generaci mladší maníky, asertivně zavolá Nicki Minaj, aby jí v písničce rapovala a nebojí se ani konkurence. S tou se naopak kamarádí. V klipu jsou k vidění Katy Perry, Miley Cyrus. Beyoncé Knowles i Kanye West. Označil jsem tento song za nevalný, ale má dobrou provázanost s klipem. Jelo se na minimum střihu, zpěvačka přechází z jedné párty do druhé, a tak pořád dokola. Důležité je v takto pojatém klipu všímat si detailů. A v tomhle ohledu je pořád co objevovat. Určitě to není písnička na zbourání hitparád, ale párty song je to přímo typický. Madonna se u něj bavila perfektně. Vždycky se mně líbí, jak ve svých klipech rozkvete. Jasně, realita je jedna věc, ale kdo by jí hádal pozvolna blížících se šest křížků. Po dvou předchozích vzájemně odlišných singlech, vrhla zase do hudebního světa něco jiného, něco, co má standardní dance kreativitu, avšak zachovávající si nezaměnitelný punc interpretky. Do třetice všeho hudebně dobrého se tentokrát dá napsat, záleží ovšem na tom, jestli to Madonně v jejích letech ještě žerete. Když chce být holka mladá, tak proč ne, že. 80%

    • 23.4.2015  07:46
    Madonna - Ghosttown (hudební videoklip) (2015)
    ***

    S blížící se šedesátkou hledá Madonna svůj sexappeal v jakémsi Městě duchů. Úspěšně ho nenašla, ale při svém prozkoumávání terénu narazila na kolegu z herecké branže, a sice zapomenutého Terrence Howarda. Do toho jim jejich setkání zpříjemnil temnou postapo vizí kontroverzní klipař Jonas Akerlund Jakmile časový limit nějakého songu přesáhne nebo se přiblíží k pěti minutám, je na tvůrci, aby se s tím popasoval a divák se neznudil. Teď nejde o nekritického fanouška Madonny, ale o běžného hudebního strávníka, který cíleně její tvorbu nevyhledává, ale ani ji nezavrhuje. A tady vzniká problém nudné jednotvárnosti klipu i písně jako takové. Obrazová podoba písně je skutečně vypiplaná, režijní rukopis tvůrce je identifikovatelný, i když obsahuje několik nových režijních prvků, ale Madonna nějakou dobu neplní hudební očekávání a je průměrná. Ano, dost troufalé tvrzení označit ji za průměrnou, ale já to tak cítím. Většinou zvolí outfit, ve kterém chce dohánět mládí. Ani tento klip není výjimkou. Dobrá známka je, že v tom kostýmu s cylindrem alespoň nevypadá usedle, ale že by mě v něm přímo rajcovala, to rozhodně ne. Nasazený agresivní styl příliš nekoresponduje s jemně vystajlovanou písní. Ta vyznívá poměrně komorně a nijak strašidelně nebo explicitně. Do depresivního vyznění to má také daleko. Madonna dělá hudbu pro masy a nepustí se do minoritního vyznění s temným poselstvím nabádající konzumenty její hudby k podřezání krčních či křečových žil. Nic takového, i když z promo záběrů se to může jevit všelijak a skličující dopad není vyloučen. Song poněkud zbytečně rozvláčný s klipem, který má vysoké technické a profesionální kvality, ale je málo nápaditý a k písni se ani nijak moc nehodí. I s jejím druhým singlem z jejího alba jsem se hezky nudil. Madonna by se už měla vysrat na image ženy-vamp a přiznat si, že je stará. Prohlídka jejího (hudebního) území je to i tak vítaná. 60%

    • 26.2.2015  16:39
    Madonna - Living For Love (hudební videoklip) (2015)
    ***

    V zajetí červené barvy navzdory tomu, že býk vidí černobíle. Milá Madonno, takže třepat červeným hadříkem můžeš, jak chceš a vydrážděnému býkovi je to jedno. Je to jen mýtus, že červená barva ho dráždí k agresi. V novém klipu se stejně žádný býk nevyskytuje. Jen Madonna zase z mužů dělá voly, pardon, býky, když jim nasadila býčí hlavy. Interpretka si zřejmě nechce připustit, že hezčí ani mladší už nebude, ale provokovat a natáčet fetišistické klipy může nejméně do šedesátky. Hudebně je na tom zpěvačka teď poměrně standardně průměrně. Absolutně nemá tahle písnička čím nadchnout. Klip už je svým pojetím zajímavější. Není mnoho zpěvaček, a těch které překročily padesátku je ještě méně, které by lusknutím prstu z mužů udělaly poslušné býčky. A Madonně se opět podařilo pohrát si s mužským pokolením, pěkně ho sežvýkat, nasadit jim býčí hlavy a křepčit u toho jak dvacítka s vysportovanou postavou. Už v devadesátých letech si zpěvačka oblíbila býky, když jim věnovala hitovkovou baladu "Take a Bow". O dvacet let později se ke svému oblíbenému symbolu nadsamce vrací, ale už ve výrazně tanečním aranžmá a ve znamení zbrusu nového alba. Ochutnávka z něj v podobě pilotního singlu je tak dobrá, jak máte rádi Madonnu. Pokud vám nevadí v její písni markantní sexuální podtext, fetiš, a to nejen na červenou barvu, a Madonnu berete za moderní sexuální (disco) symbol, máte hudebně vyhráno. Já si však přece jen počkám, až přijde s něčím hudebně nápaditějším ze svého nového alba. 60%

    • 11.10.2015  10:35
    Maggie (2015)
    **

    Taťka z farmy. Je starostlivý, zadumaný, občas si i popláče a má celý film na to, aby oddálil přeměnu své milované dcery na zombie zrůdičku, když ji paličatě odmítá umístit do doporučované karantény. Zatímco mu dcerka hnije (film neukazuje, jak k jejímu pokousání došlo), smiřuje se s osudem, přestává s ním být legrace, není hravý, tudíž se mu nedá volat do klubu. Ale podstatné je to, že Arnold Schwarzenegger si vyprodukoval film, za nějž by se nemusel stydět ani Jim Jarmusch. Úžasně utahanou a nevzrušivou formou, jakou je film natočen, by naše kina těžko skousla, proto film u nás nebyl distribuován. Divák v podstatě celou dobu tápe, co z téhle role Švarcík má. Prostor pro akci nulový, Hamleta v jeho podání opravdu vidět nepotřebuji, film navíc vypadá extrémně levně. Je situován na farmu, takže se na bombastické a apokalyptické výpravě značně ušetřilo. Kromě divně plápolajících budov z úvodu filmu a nezajímavých masek hrstky zombíků, co se ani moc extrémně nebezpečně nechovali, je zde k vidění jen lán, lesík a nepříliš honosná usedlost. Docela vadila nejednotnost filmu. Do plnohodnotného hororu daleko, umělecký rozměr se nezdařil. Celý film je točený dost na jistotu. Divácky se tápe, proč se neustále porušuje pravidlo o tom, že nakažený subjekt má být před zdravými jedinci izolován, aby nedošlo k šíření infekce. Zde se to už po chvíli moc neřeší, s Maggie přijde do kontaktu každý z okolí farmy, holka jde v pohodě i na večerní párty. Všichni okolo zdraví jak řípa, akorát její kamarád je stižen stejným osudem, tak to má přirozeně za pár. Ale prostě jsem nepochopil benevolenci scénáře, se kterou přišel, aniž by to nějak objasnil. Vrcholem byli dva místní poldové, kteří naprosto vždy přesně a neomylně poznali, kdy nakažený subjekt dospěl do fáze přeměny. V tu chvíli se zjevili a požadovali odsun. Ani divák pořádně nevěděl, která bije, jak zcela nejasně a neurčitě byly všechny fáze přeměny od sebe nerozlišené. Nic proti, film má úplně ledabylý scénář, který mění stav věci jak se mu.zachce. Aby ale nějak rozpohyboval film samotný, to ne. Ucourané, nulové tempo je dohromady propojeno se slabou režijní formou, odsuzující film k propadáku. Tak se i stalo. Nechávám se dobrovolně kousnout od zombíka. Třeba zažiji větší vzrušení a napětí, než s tímhle zcela unylým ani rybou, ani rakem, ani zombíkem. Chci Arnolda vidět zpět v akci. Tohle mrtvolné nic fakt nebrat! A ten ubohý závěr! Vůbec jsem s hlavní hrdinkou nesoucítil. Abigail Breslin nebyla sympatická. Za občasné vyloudění mini deprese z pochmurné nálady filmu a snahu účinkujících, především hlavní star, uděluji dvě hvězdičky. A i to je luxus, za tuhle komorní šulínovinu. 30%

    • 6.7.2015  20:18
    Majk Spirit - Primetime (hudební videoklip) (2015)
    odpad!

    Největší čurák všech hudebních dob. Meziplanetární kokot. S hudbou to nemá nic společného. Klip hrůza. Chybělo jen jeho charakteristické gesto dvou zvednutých prstů, ukazovák + prostředník, čímž asi dává najevo, že jde prstit kundu, nebo spíše prdel. Jeho ne-hudbu už nechci v životě slyšet. To je i na můj nevkus moc. 0%

    • 18.8.2015  11:40
    Majk Spirit - dobYjeme svet (hudební videoklip) (2015)
    odpad!

    Špiritus teče proudem, kde je chyba, že si nedám ani lok. Aha, já mu nerozumím. Kulometná slovenština splývá v jeden celek, který se nedá poslouchat. Ale čo bolo, to bolo, teraz som hoperom. Čepice nakřivo, debilní image, ale to ne, tohle je super cool image. Tak dlouho sháním tu čepici, v Máji, v Labuti, nikde nic. Až jeden maník přehazuje před barákem uhlí. Jeho pokrývka hlavy je stejná jako ta Spiritova. Neváhám, kupuji ji od chlápka za pětikilo. Super, nyní dobYji svět. Kde jsou ty časy, kdy éterem zněl Arnošt Pátek. Já chci hudbu. Už stačily pokusy o atrapu rapu, nebo co to je. Chci normální písničkové texty, rychlé drmolení už stačilo. Zahazuji čepici, chci zpět pětistovku, ale jindy ochotný dovozce uhlí už si nepamatuje, že bychom spolu někdy obchodovali. Tak takhle by to nešlo. Takhle se svět nedá dobÝt. Až se zase objeví nový klip Majka Spirita, už mu nebudu věnovat pozornost. Vždyť tohle je urážka hudebního světa. To už raději ten špiritus. Ale pána s křivou čepicí a pochybných hudebních kvalit nebrat! 0%

    • 16.5.2016  06:44
    Martyrs (2015)
    ****

    Drsné déja vu, které na znalce původního filmu neudělá dojem. Jenže mně jsou nějací znalci úplně u prdele. Předně je tenhle remake zbaven dřívější art pachuti, která mně dost vadila. V originále se hodně banálně vysvětlovalo, proč docházelo k mučení obětí, k čemu to sloužilo, také nechybělo objasnění výrazu "martýr". Remake je v tomhle ohledu úsporný, jinak ovšem v podstatě kopíruje originál. Máme zde zase na scéně dvě kamarádky na život na smrt, z nichž jedna se kdysi v dětském věku dostala ze spárů mučedníků až do kláštera, aby pak po deseti letech vystopovala své tyrany, které bez milosti odpraví. Opět po scénách z dětství obou dívek, Lucie a Anny, uvidíme umírat čtyřčlennou rodinku po zásahu brokovnice, zase žádné mobilní telefony v držení domácích i agresorů, jen pevná linka. Nechybí ani duch umučené dívky, který se upnul na Lucii a způsobuje ji zranění, akorát se tentokrát musí divák spoléhat více na svoji představivost, neboť ani tenhle jev není nijak zdárně vysvětlen. Pak se přesuneme do podzemních prostor domu, v němž jsou cely, ve kterých jsou drženy další dívky. A samozřejmě se objeví i zvrácená šéfka organizace, která jen tak prohodí pár nepodstatných slov o tom, na co se tak zhruba její úchylná parta specializuje. Film se nijak významně nezakecává, což jemu i mně svědčilo. Jel v dobrém a drsném tempu. Celý remake je vyvedený do exploitation žánru. U původního filmu tomu také tak bylo, jenže pak přišla dramaturgická nestabilita, která byla rušivá. Tahle verze je na obsáhlé vysvětlování skoupá, raději koná v gore povelech. Ty jsou nevyrovnané. Z úvodního vyvraždění rodinky se mělo napodruhé vytěžit víc, pokud vím, v originále bylo intenzivnější, zde jsou dvě zastřelení mimo kameru. Krevní piksle ovšem při natáčení hrály prim, takže hardcore scény se zjevovaly. Do filmu se oproti originálu podařilo dostat napětí. Ve výhodě tedy budou hlavně ty diváci, co neznají původní předlohu, nebudou tušit, jakým směrem se film bude ubírat. Ještě líp, jestliže jim je blízký subžánr torture-porn, do něhož také tahle verze směle nakoukne. Jedná se o hodně temný film, a to doslova, moc scén s denním světlem se zde nenachází. Duo režisérů Goetzových vyloudilo solidní depkoidní záležitost, v němž jsou představitelky hlavních dvou partů o něco sympatičtější, než dvě nevzhledné herečky z originálu. Má to spád, švih a tak úplně neplatí, že dvakrát nesmočíš kládu ve stejné hororové řece. Samozřejmě u místní afekt skvadry to neobstojí. Původní film byl ve své době značně kontroverzním počinem, o tomhle to spolehlivě platit nebude. Je to čistý horůrek bez žánrových odboček. 80%

    • 20.10.2015  17:53
    Marťan (2015)
    **

    To jsem z toho Marťan. Film by klidně obstál i jako divadelní hra. Astronaut Matt Damon si o nějaký ten měsíc prodlouží pobyt na Rudé planetě, bude se zabývat pěstováním brambor, poslechem muziky, ale pecku hudebního nebožtíka Dalibora Jandy "Všechno na Mars" v jeho repertoáru neuslyšíme, krásy planety ho zajímat nebudou a hlavně bude doufat, že jeho kolegové z mise i NASA udělají všechno pro to, aby se vrátil na Zem. A nepřipadal si jako kůl v plotě, ale jako cool astronaut. Na Marsu je totiž obojím. Jen co osiřel a zbytek výpravy je na cestě domů, začíná kolem sebe vše komentovat, spoléhá na náhodu, nezřídka na náhodu spoléhá i celý nesmyslný film a vesele se s ním bude divák i parádně nudit. Na dvě a čtvrt hodiny je film dost dějově řídký. Stopáž se klidně dala zkrátit o dobrých 45 minut, aby film dostal dynamičtější fazonu. Film přichází po technicky zdatných soukmenovcích Apollo 13 a hlavně po Gravitaci, která mu uštědřila pořádnou lekci z vizuálních efektů. Technická i vizuální stránka nemá v podstatě čím nadchnout. Ani s akčním rozpohybováním to není nijak slavné. Až na pár výjimek, je film užvaněný. Marně jsem hledal nějaké stopy po napětí. Nebývá moc často, abych během projekce opakovaně kontroloval čas, když se snímek mnohdy značně vlekl. Asi takhle. Nebavilo mě to. Lhostejný mně byl Watneyho literární osud, o nic víc mě nezajímal ani jeho filmový osud zrežírovaný senilnícím Ridley Scottem. Chudák senila ještě ke všemu dostal upachtěný scénář od Drew Goddarda. Ti dva se k sobě tvůrčím způsobem hodí asi jako Michal David a rocková kapela Kiss. Výsledkem jejich snažení je nuda v okoukaném a nic nového přinášejícím trikovém balení, které zvedá z prachu relativně hláškující Matt Damon a spol. Nikdy víc na Mars nezavítám. Tyčinku Mars budu ale žrát stále. Tohle scifi mně ale nechutnalo. 40%

    • 15.10.2015  08:16
    MasterChef Česko (TV pořad) (2015)
    *

    Nevracej zástěru, jsi náš MistrKuchtík! Osobně jsem se účastnil nejnovější řady, abych i já přidal něco ze svého kulinářského umění. A získal tak vytoužený MasterŠek. Do soutěže jsem vstoupil pod jménem Dobromil Retych. Mé výsledky byly velkolepé. Ač kuchařský panic, jsem i sexuální, ale to je jedno, jsem dosahoval nebývalých nad limitů, i když do té doby byl mým největším úspěchem párek na studeno s kmínem a kopečkem šlehačky. Velice rád experimentuji, nejen s jídlem. První kolo bylo sloupávání párků, mělo se sloupnout pět set párků za deset minut. Zastavil jsem se na čísle 501, neb jsem v zápalu sloupl i ten svůj. Porota byla nadšená, postoupil jsem dál. Jen Raditsche se ohradil, prý na klobásách skončím. Druhé kolo, krájení zeleniny v limitu, jsem zvládl relativně dobře. Nikdy jsem nic nekrájel, přesto jsem si věřil. První komplikace nastaly, když jsem začal krájet i svá nehtová lůžka. Za chvíli jsem měl před sebou pěkný kopec kůžiček. Hlavou mně okamžitě problesklo, jestli mně nápad se smaženými kůžičkami náhodou neukradl kulinář Hruška. Na zvažování žaloby nebyl čas. S porotou v zádech jsem očekával verdikt, že končím. Nikoliv, přesně takhle to má vypadat, prohlásil porotce Kalina. Třetí kolo a přišly proklaté zapékané klobásy. Připravil jsem kvalitní sosík, přidal různé koření a přihodil hrst mandlí a jablek, aby to mělo šmak. Poprvé jsem měl pocit, že jsem kreativní. Fichtner byl ale jiného názoru. Tohle je nejhorší, co jsem od Vás viděl. Vraťte zástěru, v soutěži končíte. Amatérský kuchtík skončil. No jo, došel jsem daleko. Ještě dnes se budím hrůzou z děsivé poroty. Tahle soutěž je noční můra. 20%

    • 21.6.2015  22:04
    Mattoni Koktejl Festival 2015 (TV pořad) (2015)
    odpad!

    Namíchat chutný hudební koktejl je pro komerční tv stanice stále větší problém. V neděli večer na mě sáhla hudební smrt. Vzala na sebe podobu Chinaski (nesmyslná skupina, co se domnívá, že dělá hudbu), Xindl X (skutečně ksindl), Jana Kirschner (netrefila jediný tón) a.j. Večer by to měl být zábavný. Nicméně, hudební zvratky měly velmi rychlý spád i odezvu. Obrazně řečeno, z našeho šoupičnisu se dá jen a pouze non-stop blít, ale tentokrát to bylo to nejhorší z nejhoršího. Moderování se zhostila dvojice česko-slovenská. Banášová a Bouček nechtěli být semleti mašinérií odpadků a hnusu, ale stalo se. Nepřišlo mně, že by moderování i večeru dali jiskru. Nuda byla jen podpořena. U přímých přenosů se může stát, že něco kiksne, ale tentokrát jsem se nezabavil skřítkem zlomyslníčkem. Bavil jsem se nad tím, jak profesionální hudebníci dokáží být horší než zpěvák z podchodu. Všichni bez rozdílu na úrovni podprůměrných amatérů. Pak odněkud vyhrabali Dejdara. Ten už má dávno asi deset let po sezoně. Není mně tedy jasné, kdo si od něj slibuje šoumenství a rozšoupnutí uhozeného večera. Je poměrně pro psychiku pohoršující vidět zástup hovad, jež se živí něčím, co neovládají. Jakou kvalitu od nich čekat, to by mě fakt zajímalo. Nova už je schopna zrecyklovat i fusky Viktora Sodomy. V neděli večer jsem viděl hudební sodomu gomoru. To bych vám nepřál vidět české hudebníky rapovat, zpívat, hrát a Bouček jako vrchol české školy moderátorské. Mattoni nepiji, jsem po ní dost agresivní. 0%

    • 5.4.2016  09:38

    Film, ve kterém se vydatně souloží (hned na prvních schůzkách), na nahoře bez ovšem zapomeňte, ještě vydatněji se v něm kecá a mluví sprostě (o sexu). A hlavně se v něm řeší v podstatě neexistující milostný vztah. Vztah staromládeneckého sukničkáře Jakea s krasavicí přezdívanou Lainey, fixovanou na slizkého gynekologa. Ti dva se už sice znají ze studentských kolejí, ale poté, co tehdy spolu poprvé vykročili do sexuálního života, při setkání po letech už spolu znovu v posteli skončit nechtějí. Nechtějí si totiž vzít krásné a platonické přátelství, které je pojí. Bez problémů si ale dokáží sdělovat milostné eskapády, které zažívají s jinými lidmi, když nejsou zrovna spolu, což většinu filmu jsou. Scénářem je to ale nastaveno a vedeno tak, že diváci mají chápat a uvěřit, že se ti dva vlastně milují. Haha! Jason Sudeikis hraje stále stejně, ne blbě, ne dobře, prostě stejně. Ke všemu mně připadá jak handicapovaný. To jeho filmová partnerka je jiné maso. Neokoukaná Alison Brie dokázala vzbudit zájem o svoji postavu, což se nikomu jinému ve filmu tolik nepodařilo. Její sexualita je natolik nezměřitelná a neproniknutelná, že se klidně v pohodě dá uvěřit, že její úchylka na odpudivého gynekologa má co dělat se zvráceností. Scény s Adamem Scottem a s ní mají v sobě jakýsi sexuální náboj jak z nějakého erotického psycho-thrilleru, scény se Sudeikisem, kterých je až třikrát tolik, nemají v sobě tolik zajímavého, nuda v tomto případě není nic výjimečného, což je také dáno hodně nekompaktním scénářem průměrně zdatné režisérky Leslye Headland. Ta s postavami, které mají tragický náběh, neumí vůbec pracovat. Nedokáže přesně určit vztah diváka k nim. Většina scén by klidně obstála jako zajímavé psychologické pasáže, kdyby se ovšem tolik nehrnuly do nutně komického vyznění, které filmu ne vždy prospívá, dokonce jej i sráží. Will Ferrell poslední dobou zvýšeně produkuje, na tomhle kousku je místy znát, hlavně v ostřejších pasážích, že je z jeho dílny. Režijně to nepředstavuje nic extra. Film vůbec neubíhá, dialogů je tuna, je to celkem stereotypně nahozené. Ke všemu je to nepříjemně předvídatelné. Hlavně když se nesouloží a přestane se mluvit sprostě. Závěrečná třetina filmu si kazí hodnocení až na odpad. Ženě na ulici praskne plodová voda, zbytek lidí kolem dělá, že se nic neděje. Gynekolog žene Jakea k soudu za napadení, ale načež je vše jinak. Skoro jsem se ušklíbl, kdybych si ten film měl dát znovu, ale některé pasáže byly vyvedeny vskutku zajímavě a neotřele. Odmyslete si sprosté repliky i odvážné erotické scény a máte cosi ve stylu ucházejících sitcomů s lepším vizuálem. Ona to byla komedie? Kvalitní vtip jsem hledal lupou. Ale jo, otočil jsem i oči v sloup, když ze čtyřicátníka Sudeikise udělali studentíka-panice na koleji v úvodní sekvenci. Změna účesu a byl "omlazený". Jak na toto může někdo přijít a realizovat to. Film je v globálu průměrný. 50%

    • 8.9.2015  19:14
    Mimoni (2015)
    odpad!

    Mám averzi k čemukoli animovanému. ale kritik by si neměl vybírat. Poprvé jsem chtěl odejít z kina. Jestli vaše děti zlobí, vezměte je na tohle. Z kina se budou vracet sice stále zlobivé, ale zdegenerované. A to je přece lepší, ne. Nevím, kdo si v pokladně kina může zakoupit lístek na tohle. Jít na hajného Robátka v remastrované verzi by bylo smysluplné, ale tohle není smysluplné ani z jednoho procenta. Beru hodně, ale kurva, piča, toto jsem nezažil! Po návratu z kina musí celá rodina spáchat (uměleckou) rituální sebevraždu. Paradoxně to typický animák pro celé rodinné klany ani není. Popkulturní odkazy malí haranti nepochopí, nepěkná animace je do židlí nezarve. U soudu Mimoni vyváznou jen s podmínkou. Bohužel. Četo zacílit! Na můj povel pal na Kyle Balda a Pierre Coffina.....ufff, kurva, to je úleva. 0%

    • 10.8.2015  20:32

    Žít jako kaskadér, mít ještě hezčí lifting obličeje, vybrat si do týmu IMF ještě větší kokoty, než jsou k dispozici, strčit péro do včelího úlu kvůli Rebecce Ferguson, což je asi největší Hard Mission ze všech a zabránit únosu Babiše Kalouskem. Jestli se vám něco z předchozího výpisu zamlouvá, jste na správném filmu. Cruise je kaskadérem na plný úvazek, jeho agent Hunt je nezranitelný, krev ve filmu k vidění není, Hunt se zásadně nedívá ženské na kozy, ovšem miluje masáž zad tlakovou vlnou, se zadržením dechu na tři minuty je to horší, excelentně se však vyhne kulkám při úniku z "výslechových" prostor a poslech opery u něj vyvolává touhu podívat se do backstage, jestli se tam něco záludného nechystá. "Dneska spácháme atentát na rakouského kancléře, zítra uneseme britského premiéra." Já mám pochopení pro nesmysly, hůře už ovšem toleruji krajní debilitu, se kterou pětka vydatně operuje. Vše se točí kolem jistého tajného Syndikátu, který by mohl prorůst až do vysokých vládních kruhů, ale jehož existence není úplně prokázána. Cruise cestuje po celém světě, oblíbil si zejména Kubu a Maroko, ale selfíčka neposílá. První hodina s akcí šetří, ta je stejně poměrně průměrně natočena, většina filmu se odehrává v nějakých budovách, ve druhé polovině si divák prohlédne i nějaké ty exteriéry, přičemž nejzajímavějším objektem je tajemná agentka Ilsa s oduševnělou tváří. Průměrný dojem z filmu strhává do hajzlu závěrečná půlhodina, kdy film absolutně negraduje a divák je znuděn žvásty s příměsí vládní politiky, kdy to ve výsledku připomíná nechtěnou parodii. Každý by očekával zakončení ve velkém akčním stylu, jedná se přece o jeden z velkých blockbusterů sezony, ale přestřelka a bitka v noční uličce, to bylo naprosto podřadné zakončení, které se rovnalo finálním zakončením z druhořadých akčně-špionážních thrillerů. Odmyslím-li si solidně hrajícího Toma Cruise a zajímavý ženský prvek v podání Rebeccy Ferguson, nemám nejmenší ponětí, co by mě na filmu mělo strhnout a vyvolat napětí. Scénář je úplně zbědovaný, IMF je na začátku na naléhání CIA rozpuštěna (pozor, je to součást závěrečné pointy), Cruise má můj obdiv, že toho "supermana" s velkým S a jeho supermanství zahrál tak sympaticky, občas i s vtipným nadhledem, ale scénář asi moc důkladně nečetl. Šlo mu hlavně o to vrátit zpět sérii, které v pátém pokračování schází jakákoliv smysluplnost a napínavý ráz. Jak by mohla být řeč o napětí, když se divák o Hunta nebojí, jak by to mohlo být bráno vážně, když je Hunt obklopen týmem příbuzných Brouka Pytlíka, a té akce zase nebylo tolik a ani nebyla mimořádně natočena, abych se z ní posral. Kolonku - Mise splněna - si rovnou odfajfkujte a ušetříte si dvě hodiny života. 40%

    • 12.5.2015  11:25

    Grandiózně vyblázněná bláznivinka, kterou postihla divácká ignorace. Kina zela prázdnotou, i když se Johnny Depp mohl přetrhnout ve své nekonečné exhibici štramáckého ksichtění a pitvoření. Herecký čtyřúhelník -Depp-Paltrow-Bettany-McGregor-je zajímavě nastolen a žádná z postav, které ve filmu jsou, není na obtíž. A že jich je pěkná řádka(!) Depp se rozhodl, že svoji (stagnující) kariéru posune do crazy polohy, ve které si získá odliv diváků. Sáhl po literární předloze zesnulého spisovatele Kyrila Bonfiglioliho, který svoje poslední řádky dopsal někdy v osmdesátých letech minulého století. A na přepisované látce je znát, že moderně zrovna nepůsobí, ale její mile staromilský ráz není určitě nijak na škodu, když je film opatřen áčkovými prostředky. Pro svého času vyhledávaného scenáristu a méně ambiciozního režiséra Davida Koeppa se jedná o nejnákladnější film v jeho kariéře a už druhou spolupráci s Deppem. Depp je ve své kreaci lorda Mortdecaie neodolatelným soustem a moc se mně líbilo, jak si se svéráznou figurou perfektně a hravě vyhrál. A rázem se z jeho postavy vytratila negativita, neboť se jednalo o překupníka obrazů, který ke svému obchodování sáhl i k podvodným praktikám, a třeba povinnost platit daně, tak s tím se už nezaobíral vůbec. Vždyť tentokrát se mu pod vous, vlastně knírek, dostal velmi vzácný obraz od Goye, který ovšem stabilního majitele tak nějak nemá. Ten obraz se ztratil, respektive byl ukraden, ale co kdyby zrovna shodou náhod a příznivých okolností doputoval až k němu. Využije tedy všech možností a svého vychytralého instinktu, jak se dostat obrazu na stopu. Záda mu budou jistit jeho věrný a neohrožený sluha Jock, který klátí ženy na potkání, uhlazený inspektor z britské MI5 s životní slabostí pro jeho manželku a koneckonců i krásná manželka, lady Johanna. Na druhé straně barikády bude rusky hovořící zločinecký syndikát, nebude chybět ani protřelý mezinárodní terorista, jedovatá sexy nymfomanka a další. A ideální lordovo manželství zaznamená trhlinku, když předmětem nepřekonatelného sporu i manželčina odporu se stane lordův knírek, ke kterému si vypěstuje ryze osobní vztah. A za žádnou cenu se ho nebude chtít vzdát. Film je bláznivě pojatým dobrodružstvím, kterému sice chybí propracované akční scény, ale vše v pohodě dohání svojí humorností a vymazleným odvazem. Depp nasadí legrační britský přízvuk a je obklopen skvělou hereckou partou, obrazově vytříbenou kamerou, bohatou výpravou a dynamickým spádem událostí. Jako producent snímku sice prodělal kalhoty, ale svého knírku se (ve filmu) nevzdal. Film by si zasloužil nějaké opravdu grandiózní finále, když už akční scény neměly potřebnou kvalitu. Závěr filmu už byl trochu nudný a málo nápaditý s ohledem na předchozí vysoce kreativní přístup. Ani nebylo zřejmé, co se stalo s některými postavami, které úspěšně vládly ději. Za málo zajímavý závěr a za nižší úroveň akčních sekvencí strhávám hvězdičku. Vše ostatní bylo dobře a neotřele rozhozeno, aby se divák potutelně smál pod vlastní knírek. Dámy prominou. Pro ně je tu přece neodolatelný bonviván Johnny Depp. 80%

    • 23.7.2015  15:31
    Muck (2015)
    *****

    Tenhle porn-slasher se nehodlá s nikým MUCKat. Jen je třeba počítat s tím, že začínající režisér, který sebekriticky v závěrečných titulcích filmu přiznává, že Hollywood na něj není připraven, se dlouho a rád MUCKá s lepými slečnami, než je pošle pod vidle lebkounům. Steve Wolsh je můj člověk. Vedle režie, scénáře, střihu, produkce, si dělal i casting a dal si na něm záležet. Je řeč o ženském osazenstvu, které vám dokonale provětrá trenky. I dámy se inspirují v tom, jaké spodní prádlo je in, neboť film je pojatý jako přehlídka dámského prádla. Prakticky každý druhý záběr je na ně cílen, režisér s velkou zálibou snímá dokonalé ženské křivky, nebojí se ani svlékacích scén. Nahou kůži ukáže debutující Laura Jacobs, jen ke vší škodě jde pod vidle jako první, následně solidní airbag výbavu předvede Stephanie Danielson, ty její lajdáky mě překvapily. Reklamu na zadek připravil s Playmate Jaclyn Swedberg. Nádherná scéna, ve které před zrcadlem vystřídá asi půl tuctu kalhotek s podprsenkou, než bude s výběrem spokojená. Vraždění přijde na řadu až ve druhé polovině. Banda rozzuřených holohlavých týpků si postupně bere na paškál veškerou omladinu, která se ocitla v jejich teritoriu. O nemluvných hnusácích se nic podstatného nedozvíme, největším zjištěním je, že se z nějakého důvodu bojí vstoupit do okolních bažin. Jak se dostali do zapadákova, kde dosud přebývali, proč zabíjejí, to už film neřeší. Jejich původ bude zřejmě objasněn v následném pokračování. Film byl zajímavý svojí nepředvídatelností v tom, kdo přebere v příštích minutách otěže hlavní role. Nejdříve to vypadá, že hlavní postavou bude Kylie (Stephanie Danielson). Následně pozornost přebere expert killer Kane Hodder v roli vůdce zabijáků. Od prostředka filmu už je však definitivně jasné, že hlavním tahounem je australský herec Lachlan Buchanan specializující se na role v nízkorozpočtových filmech. Film má porci originálních, vtipných hlášek. Do finále se s ním ještě dostane exoticky působící akvizice s exotickým jménem Puja Pohindra a trio přeživších uzavírá debutant Bryce Draper. Steva Wolshe beru jako novodobého průkopníka nového odvětví anti-logického slasheru s přídomkem "porn", jenž stejný prostor dává prezentaci erotiky a nahoty, stejně jako brutálním zabitím, na které však diváka připravuje velmi postupně přes dlouhé, fetiš záběry na lepé a polonahé dívky a jejich spodní prádlo. Zdejší uživatelé jsou teprve u Krkonošských pohádek a anti-hororový Golfista shání prodlouženou verzi Terminátora dvojky ve zlaté reedici v domnění, že jde o hardcore zástupce žánru, není tedy divu, že film zde vyhořel. Podle mě to byl neo-mámrd v hororech. Nebyl jsem spokojený pouze s dvěma drobnostmi: 1/ Zabít vysoustruhovanou krásku Laura Jacobs jako první oběť fakt nebyl nejlepší nápad, 2/ Zabití mohla být pestřejší a hlavně explicitně pojaté. Jestli šílený fetišista Steve Wolsh dokončí nějaký svůj další plánovaný film, mám se na co těšit. Vy ostatní se netěšte, Steva Wolshe jste poslali do piče, ale on má piče moc rád, takže mu to ani moc nevadilo. 90%

    • 3.4.2016  09:32
    Muž velkých ryb (TV pořad) (2015)
    ***

    Nejdůležitější je kvalitně nahodit prut. A Jakub měl evidentně dobrý záběr. V povodí Amazonky mu zabrala vzácná ryba s latinským názvem Anorexida Bučkos. Na to, jak je velká, je samá kost, vždyť ani nebude k jídlu, ale Jakub je znám tím, že ulovené ryby rád (o)pouští. Nejdříve se ovšem musí s touhle trofejní krasavicí důkladně pomazlit. Divák tak má možnost sledovat napínavé a vzrušující sexy hrátky muž vs. ryba, odehrávající se v krásném exotickém prostředí, do něhož má přístup jen ten, co chodí s prutem značky Eliška i spát. Nejvíce se vždy těším na noční záběry. Po vzoru Big Brothera jsou kamery umístěny takřka všude, takže divákům neunikne jediný detail lovu. Opravdu nádherný přírodopičný seriál. Zvládnou jej i ti, co dávají přednost mít na talíři chutný kus B(o)učka než nepoživatelnou Bučkovou, co je samá kost. 60%

    • 24.10.2015  18:12
    Méďa 2 (2015)
    ***

    Medvídek Ted - pro muže to nejlepší. Pro diváka už tolik ne. John a plyšový Ted jsou pořád Hromoví kámoši. Jen stát nechce oživlou hračku uznat za legální osobu. Ted a spol. se tedy pouštějí do složitého soudního sporu, na jehož výsledku záleží celá Tedova budoucnost. Sethe, Sethe, ten scénář je tak triviální, až se sám shazuje. Většina vtipů se točí kolem hulení trávy. Až na jeden, hozený do parodie na Jurský park (scénou zní i totožný hudební motiv), jsem nepohnul brvou. Další kategorie vtipů jsou vulgarismy. Sprostá slova nezamáznou marnost scénáře. Režijně je to odvyprávěno z prdele. V soudní síni je to nuda, zde se jelo převážně na vážné vlně. Následně přišla odvázanější road-movie sekvence, kdy se ve třech putovalo za elitním právníkem, co se ujme Tedovy kauzy. Jenže zase to scenáristicky film neustál. Nečekaně objevený lán marijánky, zvířátka ze všech koutů světa a nudná písnička v podání Amandy Seyfried. Asi takhle nějak vypadala tato sekvence. Na závěr zavítáme s našimi hrdiny na Comic-Con. Opět nic extra ze scenáristického i režijního hlediska. Zhrzený Donny zde chce unést Teda, aby zjistil, co způsobilo jeho oživnutí. Předtím se za tímto účelem spřáhl se šéfem společnosti Hasbro, která medvídky sériově vyrábí. Scénář nabízí i hovadiny, že plyšák se ožení s krasavicí, které ale vůbec nevadí, že nemá péro. Ta s ním chce i otěhotnět, shání se dárce sperma (to bylo vtipné), posléze je ale sňatek anulován z výše popsané nezpůsobilosti "manžela". Mark Wahlberg je prima. Gagy podat umí, těch originálních i zhovadilých bylo tak akorát. Amanda Seyfried v roli začínající advokátky nebyla vůbec vtipná. Její postava ignorovala slavné filmy, většina gagů tedy vycházela z její neznalosti notoricky známých filmových děl. Bylo to i celkem vtipné. Z ostatních postav zaujala sličná a relativně neznámá Jessica Barth v roli Tedovy partnerky. Účast Morgana Freemana zcela nadbytečná. O něco lépe vyšel krátký výstup Liama Neesona s cereáliemi, jenž měl podtitulkovou dohru. Za sebe jsem to čekal odvázanější, vtipnější, vyzrálejší a dospělejší. Seth MacFarlane ztrácel postupně nadhled, děj filmu, jestli se vůbec dá psát, že to mělo děj, byl málo nápaditý a kolísal. Banalita byla dost často rušivá. MacFarlane si technicky vedl zdatně, jako vypravěč se až tak neosvědčil. O kompaktnost druhého pokračování neusiloval. Dopadlo to tak, že John s Tedem jsou správní parťáci, kteří by si zasloužili lepší a zajímavější příběh a pestřejší gagy. Popkulturní odkazy jsou už pro českého diváka otravné. 50%

    • 17.11.2015  07:46
    Místo zločinu Plzeň (TV seriál) (2015)
    ***

    No co, nebudu to hanit. Hřebejk není úplná piča, aby točil na piču. Točit ještě umí. Před kameru dostal solidní herecké osazenstvo. Do týmu kriminalistů vkládám svoji důvěru. Tak třeba Lukin Vaculík, jistě si pamatujete, jaký to byl kdysi manekýn, dívky po něm šílely, tak to už neplatí. Je krásně strhaný, ale já ho žeru. Konečně hraje poldu s hodností plukovníka. Kdo by se toho nadál po Lásce z pasáže, kde byl bytař, že ano. Dále kapitánka Berenika Kohoutová, za mě se mrdat dá, osvěžující ženský prvek mezi samými muži. V popředí je o něco víc Martin Stránský, Jan Zadražil hraje takového upjatého kokota, moudré stáří v týmu kriminalistů zastupuje Vladimír Kratina, jeho major má punc hereckého šediváka, zezadu je doplňuje, ne, nedělají jí to zezadu, Zuzana Vejvodová, ta dělá expertku na forenzním. Tým na pohodu, přišel mně originální. Případy ucházející. Ale je jich jen šest. To je tedy kurevsky málo, když uvážím, že než se to pořádně rozjede a u diváků zaběhne, je konec. Největší chybou je, že to má málo dílů. Nevím, proč se toho tak málo natočilo. Jestli za tím byly značné výrobní náklady, nebo jestli panovala obava, že si kriminální případy nevydupou požadovanou sledovanost, obzvláště když se za poslední dobu vyrojila celá řada kriminálek, to fakt nevím. Tenhle seriál mně přišel záživnější oproti jiným. Nemá žádné zběsilé tempo, ale plyne nenásilně. Brutální scény vypadají přesně tak, jak divák na české poměry očekává. Takže je připraven, že nepřijde nic mimořádného v tomhle ohledu. Ale nebyl jsem nakurven. A změnil bych název. Naprosto tuctový, neatraktivní, splývající s konkurencí. Mně je značně u prdele, jestli se to odehrává v Řitce, nebo kde, ale nedivím, se, když tenhle mamrdský název diváka odradí. Nebyl jsem odrazen. Dívat se na to dá. Rozhodně lepší než stupidní a zoufale zrežírované Ordinačky, Přístavy a podobné "prajtajmové" zhýralosti. 60%

    • 23.6.2015  16:55
    Míň je víc (TV pořad) (2015)
    odpad!

    Je třeba si chránit prdel! Soutěž, jejíž princip jsem doposud nepochopil, i když mně byl padesátkrát vysvětlen, uvádí prvotřídní bukvice s dolíčky jak Zagorka po operaci mrdu. Nechápu, v čem má divák spatřovat zábavnost soutěže. Rozhodl jsem se, že se pokusím soutěži přijít na chlup přímo na místě. Podal jsem přihlášku do soutěže a po náročném castingu, kdy mně v předsálí rvali do prdele postupně ředkvičku, banán a květák, jsem prošel, až mně v prdeli uvízl patizon a bez vymazání plechu. Byl jsem na sebe pyšný a brány soutěže před televizním národem jsem měl otevřené. Uvelebil jsem se za soutěžním stolkem s tím, že mě žádná z otázek nezaskočí. První zádrhel přišel, když jsem se napil z květináče na stolku, ve kterém se vznášel kondom s chomáčem ochlupení, čehož jsem si všiml později. Co mrdka nechtěla, hned první otázka souvisela s ohanbím. Moderátor mně položil záludnou otázku, kolik má na péru chlupů. Pekelně jsem se soustředil, vydedukoval jsem podle matematického vzorce odmocninu z pěti chlupů na jeden kilometr čtvereční, z jednoduché rovnice jsem si odstranil závorky, sečetl jsem všechny filcky na chlupech a výsledné číslo jsem vynásobil dvěma dolíčky buzny moderátora. Vyšlo mně 3333 vystříkaných čísel do každého soutěžícího. Sám jsem byl překvapen, když se usmívající buzík zatvářil spokojeně a moji odpověď označil za správnou. Princip soutěže jsem sice stále nechápal, ale hned napoprvé jsem uspěl. Jenže moderátor se na mě culil dál a nepřestával. Mrštným pohybem se dostal za moje záda, pevně mě objal a šeptl do ouška fatální větu: "Když ti to hádání tak krásně jde, poznáš co je to mít v díře Smetanu, kočkodane!" Napětí okamžiku ze mě udělalo na chvíli sochu, ale vzápětí to ze mě opadlo. Zaradoval jsem se a radostně jsem se optal, jestli mě bude píchat Emma Smetana. V tu chvíli jsem ztuhl hrůzou a orosil se i na intimních partiích, neboť jmenovaná moderátorka pracuje v jiné televizi. Věděl jsem, co přijde. Cukrouš se jmenoval Jan Smetana a už se do mě chystal šroubovat kolibříka. Chytře a uvědoměle jsem sílu okamžiku přerušil tím, že zatím padla jen jedna otázka. Zoufale jsem se natáhl až k protilehlému moderátorskému pultíku. S rukou Saxány jsem uchopil list, na kterém bylo znění druhé soutěžní otázky.Ta zněla: Kolik měří pyj moderátora Smetany. Dobře jsem věděl, že musím odpovědět míň, aby to bylo víc. Vyhrkl jsem, že jeho kanón měří 1 cm. Zavřel jsem oči a stáhl půlky. Nic se nedělo. Asi po minutě jsem se otočil a studio bylo prázdné. Později jsem se dozvěděl, že jsem se stal vítězem a úspěšně jsem přestál Smetanův šroubing péra do kotlíku. Nechal mě být. Sice jsem princip soutěže ani po jednapadesáté nepochopil, ale zasoutěžil jsem si jak se patří. 0%

    • 20.10.2015  10:45

    Ťuky ťuk. Jsem Eli Roth a přišel jsem zdecimovat nebohého ženáče Keanu Reevese, který na víkend zůstal bez rodiny. Ten si do svého domu pustil dvě bláznivé sexy čubky, které se nechtěly jen přátelit a sexovat, ale dát mu za vyučenou. A to tak že hodně. Jo, chtíč je největší děvka. Ano, přesně jsem věděl, co Eli zamýšlel, a to jsem taky dostal. Ve svém poměrně emancipačně orientovaném psychothrilleru dal průchod svým sexy představám, nepokrytému voyeurismu, značně vynikla i jeho slabost pro pekelně černočerný humor. Když to tak vezmu, po skutečném hororu téměř ani památky. Přesto si nějaké prvky zachoval. Moc hezky zobrazená atmosféra noci, interiér domu má svá zákoutí, do kterých kamera nakukuje s tajuplným závanem, hudební motivy jsou místy patřičně znepokojivé. Řemeslně film má to, co by měl mít. Je odveden zručně a s nadhledem. Drásavě i znepokojivě, překvapivě i nepříjemně. Velký podíl na tom má ústřední herecký trojlístek. Donedávna superhvězda Keanu Reeves už svůj comeback prodělal v Johnu Wickovi, tentokrát se podílel na snímku i produkčně. A za tenhle film se něco nakřičel, zanadával si a byl i ošukán! Dobré a realistické ztvárnění muže v tísni. Mršky Lorenza Izzo a Ana de Armas nemohly být vybrány lépe. Zlověstný kukuč Izzo je fakt fascinující, de Armas má také, především jisté fyzické přednosti. Dohromady se tihle tři postarali o intenzivní interakci mezi postavami, která perfektně funguje. Roth osvědčil skvělou práci s herci i vyhrání si s detaily. Globálně film působí neotřele osvěžujícím i novátorským dojmem. Jen se dvěma aspekty nejsem tolik spokojený. V jedné scéně, jde o hru na schovávanou, měl Evan dost velkou možnost dostat se na svobodu. Minimálně ale mělo dojít k fyzickému střetu s dvojicí dívek. Ta scéna si přímo o to říkala. Druhou slabinou je závěr. Určitě se nabízelo nápaditější zakončení celého martyria. Závěr měl být šokující. Mini pointa, se kterou se storka hodí do vážnějšího až realističtějšího vyznění, vyznívá fádně. Ale klídek, filmu to nijak extra neublížilo. Předchozí výstupy trojky jsou zdařile vyhrocené, napínavé i zlomyslně komické a v mnohém originální. Rothův přístup mě hodně bavil. 90%

    • 25.2.2019  08:39
    Nebezpečný host (2015)
    odpad!

    Tv tuctovka, kloudný smysl postrádající, rádoby thrillerová, co je odpadově napsaná, zahraná a zrežírovaná, navíc si pohrává s myšlenkou o originálně natočeném filmu. Je zřejmé, že autorkou scénáře je žena, Marcy Holland, která je scenáristicky plodná. Jenže k režisérům posílá jen totální slátaniny, tahle je toho zářným příkladem. V popředí abnormálně debilní a ploché story stojí psychicky narušená dívka s dvojí identitou, která je profesionální hlídačkou domů a která se jednoho dne usadí v domě rodiny, která zažívá ztrátu dcery. Ta si byla jednou zabruslit se svojí sestrou a její brusle našli rybáři až na jaře. Pro rodinu je to samozřejmě obrovské trauma, které kupříkladu máma zažehnává restaurováním starého nábytku. Většina filmu je naprosto směšná a nudná. Po nekonečně dlouhých pasážích nudy se zjeví na scéně jakási bába, majitelka místního krámku, co neochvějně tvrdí, že skrytá psychopatka má jiné jméno a kdesi cosi, načež na povrch vypluje dávná tragédie, při níž uhořel jakýsi pár v důchodovém věku. Tragédie je to tak zdrcující, že nešlo se nad ní orosit až na chřípí nosu. Nudný ráz nebral konce, psychopatka šmejdila a šmírovala po domě, občas se záludným způsobem personifikovala do zesnulé dcery, druhá dcera pojala podezření, že s ní něco není v pořádku. Kdo to ještě neprokoukl, patrně zaspal. Patrně zaspal i režisér, neb ani finále nevalný průběh a úroveň ani o trošičku nepozvedlo. V akci byl sice k vidění váleček na nudle, nicméně celý střet byl nepochopitelně utnutý v nejlepším. "Nejlepší" tentokrát nevystihuje pravý výraz tohoto slova. A tak se lze jen dohadovat, jak to vlastně s psychopatkou dopadlo. Pochopitelně tou největší nekvalitou se blýskli i herci, respektive zejména hlavní herečka. Herecká kreace Ashley Dulaney byla maximálně otravná. Hlavně slechy trpěly z dabingu Mariky Šoposké. Ani Malvína Pachlová nijak neexcelovala. Za v thrillerech málo propíranou profesi hlídačky domů, kuchyňský váleček, pěkný poster k filmu a pohlednost Shelby Young by se dal udělit i pochvalný řádek, jenže celkově by to nemělo žádný význam, protože tenhle film v sobě sdružuje vše otřesné. 0/10

    • 1.7.2018  13:55

    Bravurně roztahané, dvě hodiny vyčerpávajících srdíček, cukrkandlových pusinek, sluníček v duši. Za to já uděluji Pulitzerovo varle. Nicholas Sparks je nejotravnějším spisovatelem všech romantických dob! Medový hošan, který to tak ukrutně rád roztáčí na hřbetu býka v Balíkově, střetne cukrkandlové blond vyžle, které by tak ukrutně rád roztočil na svém pyji. Než se tak stane, vstoupí jim do cesty dědek, co se rozpomene na svoji lásku. Trojka je zamítnuta, dědek je potlučený po autonehodě, ovšem kecá mu to náramně. A tak skáčeme neustále ze současnosti až o nějakých sedmdesát let zpět, abychom se dozvěděli, jaký to měl ten děda náramně láskyplný vztah se ženou, co mu vydržela na celý život, a že nemohl chudák ani porovnávat s jinými ženami. A trvá to tak dlouho. Hned je zjevná paralela se Zápisníkem jedné lásky stejného autora. Scénář je nemožný. Je zde ovšem režie George Tillmana, která to scenáristické zvěrstvo krotí. Nepovedly se mu hlavně scény z rodea. Eastwood skákající na evidentním trenažéru býka působil až komicky. Scott Eastwood se i nadále drží v popředí hereckých antitalentů, vůbec mu nikdo nebere, že je sexy, ovšem mohl by se už trochu naučit hrát. Britt Robertson zase aspiruje na největší stydlivku, takže zase žádné kozy neukáže. Alan Alda celkem vypráví se zaujetím, ale mě to moc nebralo. Na zamilované filmy od mistra Pilcher Sparkse mě neužije. 5/10

    • 23.5.2015  18:45
    Nejlíp vaří moje máma! (TV pořad) (2015)
    odpad!

    David šílí! Reality soutěžní pořad, ve kterém vaří potomci, nebo pitomci, teď fakt nevím, mamin, se ještě ani pořádně nerozběhl a já už využívám možnosti stisknutí tlačítka nespokojenosti. Copak jde být spokojený s takovou ohavnou stupiditou, jakou v podvečer předvádí Nova?! Neříkám, že bych při své animálnosti nevymrdal jednu z těch soutěživých a zřejmě i soulože chtivých mamin, které zahánějí neutuchající sexuální apetit vařením a zviditelňováním se v ultra šitech, které likvidují diváky po stovkách. Po dcerách těch mamin už nejdu, nejsem už nejmladší, ale stačilo mně pár minut, abych se utvrdil v koncentraci stupidity na jeden metr televizní. "Nejlíp vaří moje kráva", tak jsem poznenáhlu trefně přejmenoval tuhle trapnou kulinářskou show. V ní není nic, co bych vyzvedl. V televizi se posledních pár let neustále a vytrvale vaří. Kurva, já neumím uvařit ani hovno a zajímá to snad někoho?! Koho má bavit píčovina, ve které stará s mladou vaří v časovém limitu o peněžní částku deset litrů. Ale jo, najdou se ti, kteří tomu dají šanci ze zvědavosti, ale míra tolerantnosti k vyloženým hovadinám musí být nastavena na hodně vysoko, aby tohle prošlo. Do toho výsledné pokrmy přichází hodnotit přežvýkavý motýl Emanuel Ridi se svojí vybroušenou češtinou. Vrcholem je dramatická hudba. Ten, kdo ji skládal si minimálně musel připadat jako Hans Zimmer. Průvodce pořadem, mistr hrnců a chutí Jaroslav Žídek. Co to je za exota?! Dál nemá smysl se o tomto dementním výplodu písemně vyjadřovat. Mačkám tlačítko šílenosti a končím. To se nedalo. 0%

    • 14.2.2018  07:28
    Nemilosrdní (2015)
    ****

    Jean Reno je jistota. A i když už je to pán v letech, srážka s autem pro něj nic není a je schopen ještě ohýbat i vitální manželky svých šéfů. Film je to místy opravdu idiotský, působí předvídatelně, tudíž nepřekvapivě, umí ale náhle nabrat tempo i akční obrátky, rozhodně to není vyložená píčovina. Odbourat se dal slabší rozjezd, na akci došlo až postupem času. Děj je takový nenáročný. Reno a spol. tvoří policejní jednotku, která honí lupiče, náhle narazí na těžký kalibr, kterým je gang lupičů, kterému nedělá nejmenší potíž šupem vykrást banky a klenotnictví. A tak na ten gang vletí, nemine je nějaká ta ztráta z vlastních řad, přičemž bych zapomněl na zásadní zlomový okamžik filmu, kdy nový policejní šéf usiluje o rozpuštění jejich jednotky. Vše má poměrně předvídatelný háv, což nevadilo, neb Reno a spol. se snažil, akce byla z technického hlediska zvládnuta dobře, film má nemálo silných a i přiblblých momentů. Docela jsem rád, že se film nezvrhl v komedii, hlášky se vyskytly, ale nebyl na ně kladen důraz. Nebývá moc časté, abych se konfrontoval s francouzskou současnou kinematografií. Tenhle akční kus se odvíjí v "emerickém" stylu, lokace jsou ale pořád hodně evropské, technické aspekty spolu s vizuálem tvoří příjemný divácký komfort. Do kina bych na to určitě nešel, domácí projekce v ničem škodlivá není. 7/10

    • 29.10.2015  13:50

    Cinema verité po česku a v českém (sociálně laděném) hororu. Od éry Formana s Papouškem nikdo důstojně nenavázal na jejich zdatnou práci s autentičností. Mám na mysli nenásilné začlenění a provázání profesionality s amatérstvím. Andy Fehu přišel ve svém filmovém debutu s tím nejlepším, co naformátoval do svých studentských a amatérských krátkometrážních počinů. Natočil horor, v němž je hororová zápletka úžasně vpravena do současné reality. Sledujeme příběh váguse Pepy, zlodějíčka bez příjmů, před nímž se třese každá opuštěná chata, z níž přemístí věci do zastavárny, kde je mu vyplaceno pár mizerných stovek, aby nějakým způsobem přežil den. Na jedné ze svých zlodějských výprav nalezne v trávě zapomenutou ruční kameru se záznamem zachycujícím párek hledačů vzácných kovů v ohrožení života. Muže uvízlého ve vykopané jámě cosi zaživa požírá. Pepa s vidinou zbohatnutí neváhá ani minutu a vydává se do oblasti, kde bylo video pořízeno. Není zdaleka sám, kdo o senzačním nalezišti ví. Sexy ženský hlas láká mamonu chtivé na vzácné mince, ale jejich vykopání je životu nebezpečné. Koumák Pepa ale ví, jak nad záludným žravým monstrem vyzrát. Na "kopáčské" práce začne posílat místní bezdomovce, jejichž zmizení nikomu nepřijde nápadné. Pepova životní úroveň náhle vzroste, neboť za mince dostane v zastavárně pokaždé solidně zaplaceno. Ale tak dlouho se chodí pro mince, až se Pepa přetrhne. Fehu si do hlavní role vyhlédl Leoše Nohu (podílel se i na scénáři a hudbě). A ten je ve své kreaci naprosto brilantní a každého odrovná. Uvěříte mu úplně všechno, co udělá. Ve filmu není moc scén, kdy by měl dobrou náladu. Většinou je podmračený, smrdí alkoholem i cigárami, nadává, nasírá se, ale hltal jsem ho. Nemá kolem sebe sbor profesionálních herců. Vlastně jen Petra Čtvrtníčka (jeho porno režisér byl rovněž autenticky excelentní), s ním je v jedné z počátečních sekvencí, druhým profesionálním hercem je zatím málo známý Jiří Panzner (Edy ze seriálu Ulice), který je v roli kámoše z ulice rovněž velmi uvěřitelný. Pepovy návštěvy restaurací a objednané prostitutky z eskortu, to jsou také dost realisticky zobrazené scény. Dohromady film úplně horor nepřipomíná, ale jde v něm i o jakýsi sociální náhled. Muž na okraji společnosti najde rizikový zdroj příjmů, to by bylo výstižnější. A je mu šumák, jestli při jeho možnosti zisku a konfrontaci s potvorou v zemi zařve pes, bezdomovec, nebo jeho nejlepší kámoš. Hlavně že on bude mít "krupici" na děvky a chlast. Se zobrazením drastických scén to není žhavé. Bezdomovci jsou zabíjeni mimo obraz, ale pocit, kdy místa, kde dřív pravidelně stávali, zejí prázdnotou, byl nepříjemný. Film si dal práci, aby atmosféra byla patřičně neutěšená a znepokojivá, i když se divák drastických scén dočká jen v malém zlomku. To nejlepší gore si schová až ve vypjatém finále u jámy. Žravá potvora připomíná i něco ze Švankmajerových výtvorů, je taková poctivě česká. Nebudu prozrazovat, co to bylo zač. Originální námět, mnohovrstevná režie, která zdaleka nedává jen průchod hororovým choutkám, vynikající Leoš Noha a spol., ojedinělá režijní práce s autentickým detailem a atmosférou, to vše je zárukou dílka, které při svém uvedení v kině působilo velmi nenápadným a skromným dojmem. Tenhle film na své objevení divákem teprve čeká. 80%

    • 1.4.2015  08:52

    Nová (fyzická) výzva pro Taylora Lautnera. Hraní mu pořád nejde, fyzicky je solidně disponovaný. A dobré fyzické kondice je tentokrát třeba, protože hraje parkouristu. Čili hopsá po střechách, skáče přes překážky jako jelen a čumí u toho jako sůva z nudlí. Scenárista Matt Johnson umí napsat akční scénář, ale tentokrát pokukoval, co by opsal od svých kolegů. Vyšel mu z toho takový přijatelný mix nesoucí v sobě vzdálenou reminiscenci na "Doupě" s Paulem Walkerem a "Expresní zásilku" s Josephem-Gordonem Levittem, plus asi dalších deset filmů. Někdy to kopírování vadí, protože predikujete, co bude následovat, a někdy film chce působit kreativně, v čemž je lepší než v tom opisování. Máme tedy tady hodného a sympatického mladíka Cama, který je nejdříve kurýrem rozvážejícím v husté dopravě na kole zásilky. Posléze je mu jeho kolo nešťastnou náhodou zdecimováno sličnou parkouristkou Nikki, která je kopií tenistky Any Ivanovič, Cam se do ní zakouká a oblíbí si parkour, aby se mohl vetřít do skupiny pouličních parkouristů, kteří balancují na hraně zločinu. Mladík je zadlužený až po uši. náramně se mu tedy hodí vydělat si peníze na splacení dluhů lichvářům, od kterých si před časem půjčil. Bandě šéfuje podezíravý a nedůvěryhodně působící maník, který zbytku skupiny připravuje kšefty. Jít s ním do akce znamená zadělat si na potíže. Film se často odklonil jiným směrem, než jakým se ubíral, ale zajímavá zápletka vázla a mnoho napínavého nenabídla. Napětí se dostavilo až ve druhé polovině, kdy se konečně šlo do akce. I když film neměl nijak zásadní potíže s tempem, v tu chvíli nasadil až zběsilé tempo, a byl příjemně neovladatelný až nevyzpytatelný po dějové stránce. Dostavilo se jedno zásadní odhalení ohledně jedné z hlavních postav a vytratila se čitelnost i schematičnost, kterou film v převážné míře vládl. Přesto je dojem z filmu spíše průměrný, ale je fajn, že se tvůrci nepustili do komediální nadsázky a příběh nějakým způsobem udrželi v dramatické, i když méně nápadité rovině. Bez scenáristických kiksů se to neobešlo. Cam složitá parkourová prostná zvládne během pár dní, slečna najde spolehlivě ve velkém městě adresu mladíkova pracoviště, kam mu spolehlivě zašle náhradu za zničené kolo, při přestřelce na tři metry kulky (téměř) neomylně minou cíl aj. Film nebyl úplně maximálně přehledně natočen, ale to není zase takový div, neboť režisér Daniel Benmayor se vrátil k tvorbě po delší odmlce, ale ani předtím nepatřil k extra režisérům. Je zázrak, že film zvládl natočit na úrovni vzhledem k jeho nepříliš bohaté režijní filmografii. Někdo může mít hlavní problém s hlavním hereckým představitelem, jehož herectví diváky rozděluje na dvě skupiny. Jedni mu zazlívají, že je totálně netalentovaný, druzí v něm vidí současný plakátový idol. Tentokrát zaujme, jak si většinu náročných skoků ve filmu absolvoval sám. Pokud se využil kaskadér, nebylo to poznat. I tak filmu chybí akční scény, ve kterých by se rubal a nešermoval jen svým pérem na atraktivní herečku Marie Avgeropoulos, která je také jedním z taháků filmu, pro mnohé bude objevem. Zbytek herecké osádky tvoří málo známí herci. Konec nebyl příliš uspokojivě pořešen. Hodil by se nějaký vypjatější vzhledem k průběhu děje od druhé poloviny filmu. Film měl smůlu i v tom, že téma parkouru i kurýrů už tady bylo v nějaké podobě před ním. Tenhle nepřichází s ničím objevným, ale své kvality má. Pokud právě nenávidíte Taylora Lautnera, je to film více než snesitelný. Uvažovalo se i nějakou dobu o jeho nasazení do našich kin. Distributor od tohoto záměru nakonec upustil. 60%

    • 2.12.2015  17:54
    Nesmrtelný (2015)
    ****

    Stařík v kůži mladíka. I takhle jednoduše by se dal shrnout tenhle filmový příspěvek do žánru scifi. Jenže bylo by škoda na tenhle příběh pohlížet příkře, když se o invenci snaží, i za cenu zjednodušených, občas i jalových postupů. To znamená, že na scénář dua Pastorů, je nutno si přivyknout, neb není z rodu excelentně propracovaných. Když to vezmu obšírně, máme zde magnáta nad hrobem, který najde způsob, jak žít dál. Využije služeb super tajné laboratoře, v níž už se nějakou dobu experimentuje s geneticky vyvinutými těly. Organizace jej nechá fyzicky zemřít, jeho mysl bude transplantována do podstatně mladšího těla. Jak se ale později ukáže, jedná se organizaci s nekalými praktikami, která vůbec nedodává syntetická těla, ale lidská. Dárce těla má vzpomínky, které se projevují formou záchvatů u nového majitele, to když se vysadí léky. A je i naznačeno, co se případně stane, když pilulky poletí do koše. Samozřejmě, že tohle všechno nový majitel těla neví. Pravdu, jak se věci mají a kdo je hlavním strůjcem nevyzpytatelného revolučního objevu v oblasti vědy, divák rozkrývá postupně a se sympatickým Ryanem Reynoldsem v hlavní roli. V prvé řadě je nutné smířit se s nedomyšleností, která film provází a je mnohdy zjevná. Zářným příkladem jsou vzpomínky na minulost, respektive útržkovité výjevy. Nevím, čím byly vyvolány, když šlo jen o tělo, nešlo o implantaci cizí mysli, ta zůstala se vším všudy zachována u nového majitele těla. Přesto se od těch vzpomínek celá storka v podstatě odrážela. No dobrá, muselo se to v rámci vyprávění někam posouvat a rozběhnout. Horší to bylo s tím, jak se Edward dopátral tajemné ženy ze svých výjevů. Film spoléhal na pravděpodobnost náhody. Celkem divné bylo i to, jak někteří jedinci reagovali na zjištění, že v těle mladšího muže dříme staroch, kterého dřív znali, to se záhy i celkem smysluplně vysvětlilo, ale u manželky bývalého vojáka, ano, Edward vlastnil tělo toho mrtvého muže, ten se jmenoval Mark, už vysvětlení chybělo, a žena až moc rychle uvěřila, že se jedná o vědecký experiment. Stačí chvilka nepozornosti a už se vezete, protože film je to místy dost zamotaný, ale tahle "šmodrchanice" baví. Režisér Tarsem Singh se osvědčil jako vizionář v oblasti komponování scén a záběrů, ale tady to tolik neplatí. Občas film působí rutině televizním dojmem, chybí spektakulární výprava, na akci film neužije. Hlavním magnetem filmu je jeho námět. Výměna těl je z diváckého hlediska vždy nějakým způsobem atraktivní. A z toho tento film čerpá. A je znát, že chce být jiný, chce ohranou látku zpracovat inovativně. Působivé scény se najdou, na začátku je jich víc než ke konci. Edward si dokonce v úvodu užívá výhod "omlazení" a to tak, že klátí atraktivní ženy na potkání. Působilo to možná nepatřičně, magnát ztvárněný Benem Kingsleym je totiž spíše solidní muž, ale kdoví, co dělal zamlada, že. Film se komerčního úspěchu nedočkal, přece jen divácká ignorance nebyla úplně na místě. I když existuje celá řádka filmů na téma výměny těl, i u nás máme svého zástupce "Já nejsem já", ještě o mnoho spřízněnější je drama "Dvojrole", je tenhle film zvláštním ve svém ranku. Určitě víc baví než nudí. A Ryan Reynolds má s výměnami těl a s pobytem v cizí kůži své nemalé zkušenosti. Je jedním z mála herců, kteří na obdobné téma, mají ve své filmografii více než jeden film. Tím prvním je komedie "V cizí kůži". Zárukou je, že u tohoto snímku nevyletíte z kůže, ať už je to myšleno jakkoliv. Jedná se svým způsobem o inteligentní snímek nesoucí i nějakou (konspirační) myšlenku. 80%

    • 10.2.2015  08:09
    Neuvěřitelný týden (TV pořad) (2015)
    ***

    Extrémní týden, který nevybíravou formou glosuje po svém známý bavič a imitátor Petr Jablonský. To, že se pořad vysílá po 22 hodině, umožňuje jeho protagonistovi odvázat se a hnát nedávno minulé události, respektive události uplynulého týdne z oblasti politiky, kultury i sportu za krajní mez, což někdy vychází vtipně, někdy trapně. Podíl mezi tím, co je humorně nápadité a co už je jen nevkusně urážlivé, se poměrně stírá a v jednotlivých příspěvcích panovala vzácná vyváženost, kdy netřeba žehrat na dramaturgický ráz relace. Lepší už stejně nebude. Na úvod Jablonský zvolil imitaci osobností, které s oblibou paroduje nejraději. Největšího prostoru se dostalo pochopitelně Zemanovi, po něm následoval Klaus, co skončil po autogramiádě ve svěrací kazajce, v menší míře byl přítomen Sobota a Troška, kteří obstarali kulturní okénko spojené s premiérou třetích Babovřesk, následovala i úplatkářská kauza z fotbalu s rozhodčím, co za patřičné "kapříky" pískne všechno, slízla to i pražská primátorka Krnáčová, ušetřeny nebyly ani stupidní pořady o vaření a v jednom takovém vystoupila Chantal Poullain a její "dobrota" z žížal. Nově byly k vidění i osobnosti, které Jablonský do svého repertoáru zařadil poměrně nedávno, a sice ministr Babiš a hodně překvapivě i diktátor Adolf Hitler ve svém nenávistném projevu. Jablonský má v zásobě desítky osobností, které imituje, některé imituje s bravurou, u některých má ještě rezervy. Nejpromakanějšího má Zemana, toho ostatně dělá velmi často a rád, hodně dobrý je Troška, Sobota je rovněž dobře odvedený, ale toho už bych příště vynechal, protože se tímto bavič vrací do estrád, které satirickému týdeníku nesvědčí, to samé Poullain, která už by se také nemusela vracet. Babiš nebyl úplně zdatně odvedený, nevšiml jsem si, že by vždy nasadil podivný škleb, jak ho předváděl Jablonský, i když pravda, zjev to tedy je a hned se mu tak nikdo nevyrovná. Imitátorství i satira je náročná disciplína a Jablonský je ve svém živlu. Jak dlouho v něm o nedělních večerech na TV Barrandov ještě setrvá, záleží na mnoha okolnostech. Určitě nehrozí, že by mu došla invence, ostatně k tvorbě pořadu si přizval, respektive k psaní scénářů, svého otce a na place mu v terénu vypomáhá sličná zpravodajka Sandra Nováková a spol. Dá se předpokládat, že než pořad bude z nějakého důvodu za nějaký čas stažen z vysílání, vyřádí se populární bavič do sytosti a vyšponuje svůj pořad do extrémních výšin. Snad to také někdo ocení. Zatím je to víceméně trapné odhalování pravd za "zkreslenými" událostmi ze zpravodajství, ale proč tomu nedat šanci. 50%

    • 2.4.2016  11:41
    Nexo Knights (TV seriál) (2015)
    *

    Jeďte do Dánska, opijte se jako Dáni, kupte si Lego, s nímž vám bude Prima. Mně Prima nebylo, když se na mě vyřítily rozjuchané legolácké figurky, které nepřinesly sebou žádnou porci zábavy. Jak hrozné bylo prozření, když jsem záhy učinil objev, že z Lega piču neuděláš. Ovšem dokonalé kundy z diváků dělají tvůrci těchto pitomin. To je hnusná stavebnice tak populární, že se cpe i do oboru, do kterého se pramálo hodí?! Filmy a seriály s motivy Lega - NE! Není to jediný seriál, kde vystupují humpolácké figurky s rukama na ucvaknutí varlat. Evidentně sledovanost nebude nijak valná, když se nikdo neodhodlal ke komentáři. Asi takhle, je to to nejhorší, co může po ránu postrašit diváka, vyjma ranní klesající erekce. Nebudu se namáhat s popisováním děje, neb jsem to celé dokonale nepochopil. Animace není nijak otřesná, ale k postavám se nedá vytvořit žádné teplé, studené, přihřáté, ohřáté, prostě jakékoliv pouto. Jen si s tím děti zamrdají mozek. Naprostá stupidita. Technická stránka si vysloužila polomongoloidní hvězdičku. 20%

1 28 29 30 31 32 33 34 47 93 138 184