Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Pro mě srdeční záležitost. Terminátora 2 jsem viděl dříve než jedničku na vhs kazetě dabovaného jedním hlasem. T2 je prostě jeden z nejlepších filmů, které jsem měl možnost shlédnout a rád bych přidal bonusovou hvězdicku navíc, protože si to opravdu zaslouží!
S čerty nejsou žerty (1984)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Film, u kterého si užívám i úvodní titulky s hudbou Ennia Morriconeho. Nezapomenutelné scény (např.: Když Tuco hledá hrob s pokladem!) vynikající Clint Eastwood a pro mě nepřekonatelný a excelující Eli Wallach! Tento western je navíc vtipný a oba výše jmenování vytvoří v průběhu filmu skvělou dvojici. Z mého hlediska nemůžu nic vytknout a dávám maximalní možné hodnocení.
Hrátky s čertem (1956)
Jedna z těch pohádek, u které se člověk baví od začátku až do konce. Skvěle napsané, zahrané i natočené. Můj osobní TOP TEN pohádek.
Fantomas (1964)
Zvíře (1977)
Velký flám (1966)
Desperado (1995)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
První filmový scénář geniální dvojice Svěrák - Smoljak. Autoři se podle vlastních slov báli, aby se tomu lidé vůbec smáli a tak dávkovali jeden vtip za druhým. A udělali sakra dobře.