Poslední recenze (13)
Avatar: The Way of Water (2022)
Teda to muselo dát šílenou práci a přitom taková blbost co? - Simona Stašová, Pelíšky
Revival (2013)
Musím říct, že docela dlouho jsem neviděl takto slušnou českou čistě komedii. Ovšem pár výtek mám. Jednou z nich je osoba Richarda Genzera, ale to prostě není herec a nic jiného od něj nemohu očekávat, Bolek Polívka mě poslední dobou také přijde bez nápadu ( bože, když si vzpomenu na Mageriho z Balady pro banditu ) no a nejhorší byl asi Vojtěch Dyk. Nemůžu jsi pomoc, ale herecké výkony Vojtěcha Dyka, které jsem doposavad měl tu čest vidět, mi připadají jak kdybych zrovna sledoval epizodu z Ordinace v růžové zahradě. Naopak chválím Miroslava Krobota a Mariána Geišberga, ti film opravdu oživily. Film je vtipný a přirozený, což hodně komediím chybí, takže hodnotím nadprůměrně a dávám čtyři hvězdy.
Melancholie (2011)
Vizuálně moc pěkné, docela dobrá hudba, i kamera se mi líbila, ale pane Bože to byla nuda. Tři hvězdy a to si říkám, že jsem docela shovívavý.