Poslední recenze (6)
Pánská jízda (2004)
To bylo zase blbost. Celou dobu sem čekal až to skončí a že to trvalo.
Madisonské mosty (1995)
Podle všech chvál jsem čekal opravdu silný film ale tohle byl televizák. Možná se pletu ale nic pro mě.
Pat a Mat - Tapety (1979) (epizoda)
Další neuvěřitelný díl, ten konec mě shodil ze židle asi si přestanu kupovat konzervu s gulášem.