Oblíbené seriály (10)
K smíchu (2018)
Černé zrcadlo (2011)
Fargo (2014)
moc fajn detektivka. zprvu rozverná a černohumorná, jako její celovečerní předobraz, nakonec pak napínavá podívaná "loveckého typu". A přestože vše zřejmě skončí po zásluze, je mi z toho jaksi smutno...perfektní účinek!