Recenze (419)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Naprosto zbytečné pokračování, film o ničem!
T... jako tým! (2010) (pořad)
Parádní úspěch,parádní dokument plný emocí ...byl jsem na holky hrdý a nesmírně dojatý!!!
Život (2009) (seriál)
Nádhera!!!
Království divočiny: Lemuři (2006) (TV film)
Nádherní Lemuři a Madagaskar.
Pohled z okna (1998) (TV film)
Průměrný a předvídatelný thriller!
Panoptikum Města pražského (1987) (seriál)
Důstojné pokračování...Adamíra je také skvělej!
Tygr - špionáž v džungli (2008) (seriál)
Vynikající dokument o tygří rodince,který je velmi originálně natočený a tudíž vyjímečný,prostě paráda.
Forrest Gump (1994)
Absolutně famózní dílo Zemeckise a neskutečný výkon Toma Hankse, film jsem viděl s přítelkyní, kdy ho ještě nikdo neznal a protože bylo sychravo, šli jsme odpoledne do kina, v kině nás bylo pár....
Prokletý ostrov (2010)
Bylo to velmi zajímavé,mystické s nečekaným závěrem a rozuzlením.
Když si na mě vzpomeneš (1990) (TV film)
Velmi silný příběh.