Recenze (43)
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Tunajších aktuálnych cca 55% je pre obe tohtoročné vianočné rozprávky zbytočne. Tento rok sa neviem rozhodnúť, ktorá z nich je lepšia. Páčili sa mi obidve. A úplne na rovnako. Krásne scenérie, parádny vodný hrad a celkom vtipný a svižný rozprávkový príbeh sme dostali aj v Kľúči sv. Petre. Preto.... Pre obidve rozprávky teda platí hodnotenie 3 hviezdami, najsilnejšími aké môžu byť, keďže na 4 hviezdy, to by už musela byť iná káva v tejto kategórii moderných štedrovečerných rozprávok. Tieto Vianoce nenastalo žiadne sklamanie, a preto sú 3 najsilnejšie hviezdy úplnou povinnosťou aj pre Tri zlaté dukáty aj pre Kľúč svätého Petra. Kiežby sa latka udržala takto vysoko aj o rok.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Tunajších aktuálnych cca 55% je pre obe tohtoročné vianočné rozprávky zbytočne. Tento rok sa neviem rozhodnúť, ktorá z nich je lepšia. Páčili sa mi obidve. A úplne na rovnako. Snáď len v Troch zlatých dukátoch bola krajšia hlavná hrdinka. Ak viete, v ktorom lese sa dá natrafiť na takúto zakliatu slečnu, dajte vedieť. Pre obidve rozprávky teda platí hodnotenie 3 hviezdami, najsilnejšími aké môžu byť, keďže na 4 hviezdy, to by už musela byť iná káva v tejto kategórii moderných štedrovečerných rozprávok. Tieto Vianoce nenastalo žiadne sklamanie, a preto sú 3 najsilnejšie hviezdy úplnou povinnosťou aj pre Tri zlaté dukáty aj pre Kľúč svätého Petra. Kiežby sa latka udržala takto vysoko aj o rok.
Angličanka (2022) (seriál)
Reálne takých krásnych 84%. Položme si teda filozofickú otázku, či sú to 4 hviezdy alebo 5? Dávam teda mocné štyri hviezdy. Od seriálu som dostal všetko čo som od neho očakával. Krásne scenérie španielskeho "Západu", praštených pošukov s krátkou dobou životnosti ako sa na správny western patrí, a takisto aj silnú ženskú hrdinku. Na Emily Blunt sa dobre pozerá a nemôžete ju proste len tak voňať fialky odspodu. Ta chvíľa zaváhania vás bude stáť gule,šíp v hrudi a 5 príjemne strávených hodín.
Jack Reacher (2022) (seriál)
Konečne poriadny Reacher, do psej matere!
Milostná past (2021)
Vianočný film o najväčšej dileme dnešných 30-tnikov o najlepšom filme Vianoc? Jasné, že áno. Yippee ki yay motherfucker!!!!
Gentlemani (2019)
Tak toto je pecka, čo má gule!
WandaVision (2021) (seriál)
Najviac ma bavili prvé sitkomové časti v čiernobielej farbe. Bolo to zábavné a rád by som sa na dovádení Wandy a Visiona v tomto štýle pozeral takmer do konca prvej série. Mohlo sa to spraviť tak, že tých náznakov mohlo pribúdať každou časťou viac a niekedy v ôsmej až deviate časti odhaliť, že to je celé trochu inak a druhá séria mohla byť venovaná stretu s vonkajším svetom. Ale nevadí, doma sme sa bavili a tešíme sa na druhú sériu. Neupalujte čarodejnice a majte príjemné pozeranie!
Špunti na vodě (2017)
Pohodová zábavka na necelú hodinku a pol za 3 hviezdy. Takmer všetko čo od bežnej českej komédie očakávate, tu dostanete.
Bonnie a Clyde po italsku (1982)
Ornellaaaaaa :)
Madame Sans-Gene (1961)
Zábavný film na sobotné alebo nedeľné odpoludnie.