Poslední recenze (6)
Abigail (2024)
Asi si představuji pojem totální jatka ještě trochu extrémněji než hodně lidí, ale to vůbec neberu, jako mínus. Vlastně jsem se už dlouho u hororu takhle nepobavil. Skvělej cast, veškerý respekt Alishe Weir, RIP Angus Cloud. Jo a Dan Stevens si po nové Kongzille s přehledem dává dalšího crazy magora. Ten vikroriánskej barák se všemi svými chodbami a proprietami tomu dává pěknou atmo a sice taky fakin hejtuju balet, ale stejne.. Jsem jen kousek od toho hodit tomu pět.
Fallout (2024) (seriál)
Walton Goggins ovládne všechno, v čem se objeví. Jako celek by mi klidně stačilo 6 dílů, ale má to v sobě nádhernej kontrast kýče a absolutního brutálu. 75%
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Nebýt Kumaila, žánr komedie by se dal s klidnem vyškrtnout. Jinak je to ale překvapivě zábavnější, než nudná trailerová kampaň. Má to pár super nových gadgetů a v rámci možností sympatických postav. Návrat těch starých není tak křečovitý, jako v předchozím díle a vlastně se mi to jako celek líbilo víc, než minule. Škoda, že zde nikdo nedostane svůj highlight, nebo více zapamatovatelný moment. Je to prostě taková neškodná, přízemní zábava, na originál absolutně nechytající se. Rozhodně mě to ale nijak zásadně nesralo. 65%