Poslední recenze (7)
Lesní vrah (2024)
Lesní krach. Prázdné, asi jako byl sám Kalivoda a zbytečné v každém ohledu. Mozaika z 99% naprosto nesmyslných a nezáživných momentů z jeho soukromí. Takže teď například víme, jak se asi tvářil, když projížděl autem z Arbesu na Anděl. Víme také, že si rád kupoval ve večerce vajíčka a pozor, teď se chytněte, tvůrci nám i poodhalili, jak vyprázdněně se ksichtil, když si z nich potom udělal na pánvi míchanici! Jediná scéna, která má aspoň trochu hloubku, je ta na střelnici. Co se týče toho nejzásadnějšího dění, nemá to v sobě žádné extra informace. Nic, co by ve své době neprosvištělo všemi Blesky. S českými serial killer záležitostmi se teď roztrhl pytel. Tahle je zatím nejkratší a bezkonkurenčně nejhorší. Ale jo, pojďme to svést na minimalismus, lol.
Boy Kills World (2023)
Podobná low budget euforie jako z hafo let starýho Gamera. Sympaticky lacinej vizuál. Ten voice over koncept hlavní postavy je fakt osvěžující, jenom jsem čekal, kdy padne slovo “groovy”. Skarsgard taky na pohodu v rámci fitness možností. Ale jinak je to hrozně lacinej shit, kterej se občas osobitě snaží bourat šablony akčního žánru. 60%
Fallout (2024) (seriál)
Walton Goggins ovládne všechno, v čem se objeví. Jako celek by mi klidně stačilo 6 dílů, ale má to v sobě nádhernej kontrast kýče a absolutního brutálu. 75%