Recenze (3 045)
Zmrzlá planeta - Mrazivé hory (2022) (epizoda)
Padajúca lavína z pohľadu pretekárskeho dronu. Mäsožravý papagáj. Puma deliaca sa o korisť. Znova dokonalé zábery a komentár sira Davida..
Záškodníci (2016)
Zas až taký fail to nebol..
Zmrzlá planeta - Zamrzlý oceán (2022) (epizoda)
Títo páni na čele so sirom Davidom aj z nudnej ľadovej pláne spravia akčný film..
Rychlejší než smrt (1995)
S týmto ansámblom na čele s Raimim som čakal iný frmol. A spoň Sharon sa mohla viac prezentovať v košielke ako s gvérom..
Promlčeno (2022)
Konečne niečo z českých luhů a hájů, čo sa dá pozrieť bez pocitu trápna ako to už začínalo byť zvykom. Teda niežeby slovenská produkcia bola na tom lepšie. Koniec by som určite dal temnejší, inak výborný krimipríbeh so solídnym kastingom, kde každý vedel, kde je jeho miesto..
Turnaj snov (2022)
Dedinský futbal je zrejme rovnaký v celej bývalej východnej Európe. Po ťarbavom rozbehu to dostalo výletom na Slovensko aspoň nejakú šťavu a párkrát som sa aj zasmial..
Bastard (2023)
Drsné časy v kráľovstve dánskom v skvelom podaní hlavných predstaviteľov vedených koženou tvárou Madsom Mikkelsenom a jeho veľmi "podareným" protivníkom Simonom Bennebjergom. Hneď v závese excelujú aj ženské predstaviteľky takže priaznivci neskorého stredoveku si prídu na svoje..
Malé ženy (1994)
Také milo naivné a ukrutne žensky romantické. Keďže som to dopozeral bez problémov najmä vďaka Winone, bachnem tam štyri..
To nejlepší z Bennyho Hilla (1974)
Tiež som si to po rokoch pozrel a z veľmi smiešnych sa stali trápne alebo len priemerné scénky. Najviac sa mi páčili teraz už ostrakizované sexistické narážky..
Silvestrovský koktejl (2013) (pořad)
Ťažko hodnotiteľná zbierka humoristických výstupov rôznej kvality. Budem zhovievavý a dám priemer..