Recenze (21)
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Jednička mě sice bavila víc, ale jinak se mi film líbil...Jediný co mi vadilo, že sem fakt nerozeznával jednotlivý deceptikony, byly nak vsichni stejný a bylo jich hodně:)
Hospoda (1996) (seriál)
Ať řikáte co chcete, lepší sitcom u nás natočený nebyl, a Kanyza a spol. to odtáhnou i přes mizernej scenář některejch dílů
Pokémon (1997) (seriál)
Mám u golfisty oscara, nebo aspoň zlatej globus viděl jsem jich tak půlku:) Jako malej kluk sem proto měl slabost, uznávám chytlo mě to asi v ideálnim věku...dneska musim říct, že skoro na všechny kreselený seriály koukám s láskou, pokémo už sem nikdy neviděl
Návrh (2009)
Já nevím jak pro ostatní, ale pro mě to byl moc pěknej a příjemnej film...Navíc mám pro Sandru obzvlášť slabost...:) no a pejsek s orlem sou prostě boží....:)
Wrestler (2008)
Viděl jsem Milk, viděl jsem Wrestlera a není mi moc zřejmé proč Rourke oscara nedostal, přál bych ho i Marise, i když ta měla v Penelope větší soupeřku...
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
I přes to, že mi pár scén oproti knize chybělo, udělal Yates co mohl a mě se film prostě líbil. Vyzdvihl bych španělský dabbing, protože španělský Charry Potter je přeci jen lepší než ten Kotkův...:-)
Černí baroni (1992)
To je nějaká čalamáda nebo co?
Sedm životů (2008)
Hodně předvídatelná, ale hezká citovka
Milk (2008)
Vydržel jsem jen hodinu a pak jsem se musel jít projít...Neskutečná ukolébavka...
Gran Torino (2008)
Nerozumim akademikům, protože podle mě se jedná nejen o nejkrásnější film letošního roku, ale i o nejlepší film posledních let. Clint Eastwood je drsnější než Chuck Norris v reklamě na Total gym 1000, je to prostě chlápek, kterýho když potkáte, tak byste ho rozhodně neměli chtít nasrat. Navíc mám pocit, že v poslední době mi závěr filmu bývá jasnej zhruba v půlce, ale tady mě konec prostě posadil na zadek...Nádhernej film...