Recenze (233)
Absolventka (2009)
Děs běs. A ten tata měl radši přejet toho haranta.
Agnus dei (2016)
Místy zdlouhavé, ale ve výsledku kvalitka
Alenka v říši divů (2010)
One pill make you larger, one pill make you small.. Celou dobu jsem se rozhodoval mezi 3 a 4 hvězdami. A ač je Alenka jednou z mojích srdcovek - tedy skoro šedesátiletá sesřička, rozhodl jsem se pro tři. Definitivně mě utvrdily až závěrečné titulky. Ta písníčka k takovému filmu? Nebo už to asi není Takový film... Zajímavé stvárnění. Jinak Bílá královna mě fakt pobavila. :)
Alois Nebel (2011)
Mě se to líbilo
André a včela (1984)
Nechápu, jak tohle mohl někdo zvládnout udělat na počítači, který byl několikrát slabší, než to, co všichni dneska nosí v kapse... thumbs up!
Ant-Man (2015)
Dobrý, chvílema i sranda
A-Team: Poslední mise (2010)
68% čekal jsem míň, takže pohodex
Atlas mraků (2012)
Necelé tři hodiny utečou jak emigrant. Takovéto filmy mám rád.
Avengers (2012)
Pohoda
Balls Out: Garyho výzva (2009)
pár vtipných scén mezi vatou