Recenze (233)
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Mě se to líbilo. Pro Dejvický mám asi slabost.
Dostaň ho tam (2010)
Kubrickova chodba!
Příběh kmotra (2013)
Asi líp zvládnutý jak Lidice, ale stejně je to pořád ubohost. Kamrád do deště je příšernej, jedinej, kdo hrál byl Vetchý. Aspoň, že Vica ukázala kozy, k tomu je dobrá.
Zataženo, občas trakaře (2009)
Zvoní telefóóón, Flintův telefón
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Lepší než dvojka, ale pořád nevím no. Udělaný je to ale krásně. A vidět Legolase jak běží naopak po eskalátoru taky stojí za to
Interstellar (2014)
Strašně složitý tohle hodnotit. Něco tam vůbec nemuselo být. Ale je brutální, že to Nolan udělal hezky postaru na pětatřicítku, bez použití zelenýho plátna na každou scénu, takže ty čtyři dám. Myslím, že podobně se cítili diváci v šedesátých letech, když viděli Kubrickovu Odysseu. Jakože cooo?
Panna nebo orel (2010)
Taky jsem to dal celý,protože jsem čekal, že se svlíkne.
Temné stíny (2012)
Dobrý
Hugo a jeho velký objev (2011)
zpracování - wow, zbytek - hmm
Loudilové (2009)
Docela prdel. Hlavně ta obroda v klaďasy netrvala tak dlouho.