Recenze (332)
Joachim Barrande - ztracená moře (2019) (TV film)
Více takových dokumentů popularizujících českou geologii a geologii vůbec! Schopní lidé tu jsou a dokonce i bez velkých rozpočtů se dá natočit velmi zajímavý kousek. Děkuji za něj
Pyramidy: Odhalená tajemství (2018) (seriál)
Zdejší "komentátor" jednoduchá ovečka "zahadum" pravděpodobně sledoval úplně jiný seriál. Nejen, že tento dokument poskytuje zásadní informace o vzniku i datování, ale hlavně přináší zcela nová data ze soudobého bádání.
Luxus na talíři (2016) (pořad)
No to mě poseďte!!! Tohle je ten nejdokonalejší pořad o vaření :-D jen mě děsí, kolik lidí to nepochopilo..
Vaříme s Mírou (2016) (pořad)
Dokonalá parodie patlaLádi Hrušky..spolu s pořadem Luxus na talíři po dlouhé době povedený projekt, který vede k seriálu Žrouti od tvůrců Kanceláře Blaník.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Iñárritu se odrazil ode dna, na které klesl s - na něj podprůměrným - Birdmanem, a je zpět na vrcholu. Spolu s ním a DiCapriem by měl být kameraman stoprocentně mezi oceněnými, protože tak skvěle odvedenou práci jsem snad ještě neviděl!!! Jediné, co kazilo dojem z dokonalosti byla nevhodně zvolená hudba...proč skladatelé nevyužili raději indiánské motivy namísto houslí (to byla viola, Věro!), které se tam absolutně nehodily? Anebo jednodušeji - proč si režisér nepřizval Gustavo Santaollalu, který mu dělal muziku v jeho prvotinách a který umí vždy skvěle podbarvit atmosféru? ...veliká škoda!
Suri (2015)
Co nás dělá kulturními? - To, že jsme schopni tolerovat jiné kultury...
Holub seděl na větvi a rozmýšlel o životě (2014)
Roy Andersson ve své volné trilogii skvěle zfilmoval lidskou touhu po životě, ale i útrapy, krutost a ubohost našeho druhu..
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Seriál je až děsivě neucelený, bohužel skáče z jednoho tématu na druhý a to v rámci jednoho dílu..navíc jsem očekával novější informace, nové poznatky, nové objevy..tudíž průměr..
Píseň moře (2014)
Volně plynoucí emoce, brilantní vypravěčská i animátorská schopnost a oživení keltských mýtů mě opět srazily na kolena.. Po už prožité zkušenosti s Tommem Moorem, a jeho Brendanem a tajemstvím Kellsu, jsem se dlouho dopředu neskutečně těšil na další počin. Ale zároveň jsem nějakou dobu zhlédnutí odkládal, protože jsem tušil, že asi zase dlouho nic tak pěkného neuvidím..
Tři bratři (2014)
Už od dětských let jsem miloval humor Zdeňka Svěráka a písničky, které tvořil s Jaroslavem Uhlířem..ale časy se mění a lidi očividně blbnou. Naprosto nudná, místy dokonce pedofilní záležitost s nucenými uhozenými texty ve formě tzv. "písní".