Recenze (332)
Vengo (2000)
Mrazivě krásný příběh a dokonale odvená práce herců podpořená skvělou muzikou, na kterou jsme už mimochodem u Tonyho Gatlifa zvyklí...
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Noomi Rapace se mi v roli cikánky moc líbila..ale to bylo vše. Tímhle pohřbil Guy Ritchie i svýho prvního Sherlocka..
Němá svatba (2008)
...když už si myslíte, že je všechno cajk a nic se nemůže stát, někdo vás jednoduše usadí na prdel.
Historie Země (1998) (seriál)
Precizně zvládnutý seriál, který dokáže i laikům perfektně a jednoduše vysvětlit složité zemské pochody od dob jejího vzniku až po současnost..
La cara oculta (2011)
Tak tuhle věc budu ještě nějakou dobu rozdýchávat..dlouho jsem nebyl filmem tak "rozsekanej" jako v tomhle případě..žádný strašidla ani duchové, žádný vraždy, ale na dobrou noc si film rozhodně nepouštět!!! :)
Delta (2008)
Tiše a pomalu plynoucí vody, které však svým obsahem vypoví víc, než byste čekali...
Medianeras (2011)
Velmi nápaditý a svěží snímek plný humoru, akce a bizarních situací... Skvělé!
Slušné mrtvé dívky (2002)
Já tyhlety sousedský magorismy můžu..kdo je na tom podobně, tomu doporučuju Společenství (2000,Á.de la Iglesia).
Sex ve městě 2 (2010)
Tak za tohle se utrácej peníze v dobách amerických krizí :)) 4 pipiny v typicky americké sra*ce..
Manu Chao : Babylonia en Guagua (2002) (koncert)
Živák nad živáky, nikdy jsem neviděl tolik energie vložené do hudby..zvláště, když to pak vidíte i naživo :))) Qué horas son mi corazón?