Recenze (483)
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Nemůžu se zbavit pocitu, ale Kraus na ČT1 byl prostě lepší!
Dvě svatby (2010) (TV film)
Viděla jsem tak půlku v TV a byla to neskutečná blbost!
Tajemství mumie (2010)
Tak hrozná blbost, až to částmi bylo vtipné...A líbilo se mi to!
Proroctví z temnot (2002)
Ne, tohle mi opravdu nesedlo. Otřesná nuda.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
1. série 9/10, 2. série 9/10, 3. série 8/10
Po sexu (2007)
3* za tu část se Zoe a Milou. Určitě nejvtipnější "povídka" celého filmu :)
Černá labuť (2010)
Jednoznačně 5* hvězdičkový film. Famózní podívaná, která osloví snad každého filmového fanouška! Natálka by si za tuto roli zasloužila Oscara, edit: dobře že ho vyhrála!:D, Mila byla taktéž úžasná....Vlastně ani nevím, co tady mám povídat, Black Swan mě tak okouzlila, že mám chuť spáchat tu sebevraždu i já :D Aronofsky si u mě konečně napravil reputaci, po otřesné Fontáně a Requiemu, takže doufám, že to zase nepokoní.. Tento film je prostě úžasné zakončení roku 2010..
The Secret Diaries of Miss Anne Lister (2010) (TV film)
Když BBC točí lesbické filmy, země se otřásá. Opět velmi povedené drama, po Tipping The Velvet jedno z mojich nejoblíbenějších dobových. Maxine Peake předvedla opravdu bravurní výkon, zato naše známá Anna Madeley se mi nějak nelíbila. Určitě film doporučuji každému, kdo má rád Anglii v 18., 19. století a není moc velký homofob :)
Gólová výměna (1999) (TV film)
Další z řady typických trapných Olsenkovských filmů..
Jack Frost (1998)
Typická americká vánoční blbost...