Recenze (789)
Čertí brko (2018)
Taková klasika posledních let, pár podařených pokusů o špatný vtip, tentokrát s přídechem politické satiry, čistý průměr, nicméně za písničky dávám hvězdu dolů.
Dabing Street (2018) (seriál)
Díly s Krobotem výborné, zbytek mě zas tak nebavil.
Gloriana (2018) (divadelní záznam)
Hlavně libreto je celkem slabé, děj se vleče a nikam neposunuje, spousta zbytečně vaty.
Sklep (2018)
Nuda, angažmá zahraničních herců nepomohlo, spíš naopak.
Studená válka (2018)
Zajímavý příběh a v podstatě nemám žádné výraznější výhrady, ale mezi ústřední dvojici mi chyběla jiskra, takže jsem tomu úplně nevěřil.
Bába z ledu (2017)
Celkem sympatický film, herecky i režijně bez výraznejsich výtek, ovšem ve druhé polovině trochu ztrácí dech.
Kapitán Exner (2017) (seriál)
Kvalitní předloha, zpracování ujde, ovšem obešel bych se bez Pauhofové a Mánesa. Naopak Vlček a Beránek pobaví.
Lásky jedné plavovlásky, plavovlásky jedné lásky (2017) (divadelní záznam)
Ze začátku jsem byl dost zklamaný, ale nakonec jsem se smířil s tím, že s filmovou předlohou nelze srovnávat. Největší nedostatek oproti filmu představují Mildovi rodiče, paní Ježková je holt jiná liga.
Temný Kraj (2017) (seriál)
Některé případy jsou celkem zajímavé, ale herecké výkony jsou vesměs amatérské a červená nit táhnoucí se seriálem bídná.
Dítě Bridget Jonesové (2016)
No objektivně je to za tři, hvězdička nahoru jen za příjemný zážitek v (a po) kině;-)