Recenze (789)
V. Bellini: Puritáni (2007) (divadelní záznam)
Zazpíváno hezky, ale samotná opera mě moc neoslovila. Tyhle italské romantické cajdáky nejsou můj šálek.
Tchyně (1985) (TV film)
Charaktery jsou tu někdy až příliš jednoznačně vykresleny, hlavně taťka záporák, ovšem když člověk občas přepne na Výměnu manželek, tak vidí, že i takoví mezi námi žijí.
Modrý den (1994) (TV film)
Solidní předloha si asi zasloužila lepší zpracování, toto působí celkem laciné.
Čertí brko (2018)
Taková klasika posledních let, pár podařených pokusů o špatný vtip, tentokrát s přídechem politické satiry, čistý průměr, nicméně za písničky dávám hvězdu dolů.
Jako v zrcadle (1961)
Kdybych neviděl jiného Bergmanna, tak snad dám i víc, ale tady už se ten jeho svět docela opakuje a táhne se to.
Otesánek (2000)
Pan Žlábek je výborný!
Třpyt v trávě (1961)
Herci ten film trochu kazí, tolik přehrávání už jsem dlouho neviděl.
Nevinnost (2011)
Zajimavě udělané, tak dám čtyři, i když jsem tam pár věcem nevěřil, nebudu spoilovat...
Osamělý vlk McQuade (1983)
Nelíbí se mi scéna, kdy bába chce Chuckovi zakázat pivko. Ovšem vše zachrání mexické vesničanky, které poznají Syna Božího a požehnajî mu.
Mrtvý mezi živými (1946)
Sice mi chování řady postav moc nesedí, možná i kvůli stáří filmu, nicméně film je zajímavý od začátku do konce a to se cení.