Recenze (134)
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Chronologické shrnutí 2. světové války v barvách z pohledu obou stran. Tohle si musíme neustále připomínat a pro mladší generaci je tenhle dokument jak ušitý. Chválím Netflix, tohle se povedlo.
Tenkrát na Západě (1968)
"jak se asi můžu spolehnout na člověka, co nosí kšandy a zároveň pásek"
Spider-Man 2 (2004)
Nejlepší spiderman i po těch letech!
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Tvůrci to vzalo z jiného konce a spolu s unikátní animací evokující komiksový styl to celé funguje. Za mě velké překvapení a snad nejoriginálnější počin roku.
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Hodnocení neodpovídá kvalitě seriálu, proto jako protest 5*. Díky Krtek a Panda je krteček zase v kurzu a mezi dětmi je velmi oblíbený.
Deadpool (2016)
Deadpool je taková reklama na bourání čtvrté zdi. Je to boží, svěží, zábavný a funguje to. Pecka!
Gravitace (2013)
Asi nejlepší film z tématikou vesmíru co jsem kdy viděl. Minimálně akční scény kdy se vám zatají dech jsou bezpochyby mistrovským a velkolepým dílem což také dokazuje skvělých prvních 17 minut bez střihu! Má to pár slabších chvil, ale asi to bylo třeba. Za mě překvapení roku!
Ve stínu (2012)
Na naše poměry velmi kvalitní krimi thriller se syrovou atmosférou.
Temný rytíř povstal (2012)
Můj nejočekávanější film je tady! Byl to nařez, ale Temny rytíř byl kapku lepší.
Nedotknutelní (2011)
Dokonalé zkloubení dramatu a komedie.