Recenze (134)
Gravitace (2013)
Asi nejlepší film z tématikou vesmíru co jsem kdy viděl. Minimálně akční scény kdy se vám zatají dech jsou bezpochyby mistrovským a velkolepým dílem což také dokazuje skvělých prvních 17 minut bez střihu! Má to pár slabších chvil, ale asi to bylo třeba. Za mě překvapení roku!
Pár nenormálních aktivit (2013)
Překvapivě ne tak blbá a trapná parodie.
Ve stínu (2012)
Na naše poměry velmi kvalitní krimi thriller se syrovou atmosférou.
Cizinec v nás (2013)
Podle traileru psycho thriller jako vyšitý, ale nakonec je to jen zpackaný rádoby thriller s otravnou hudbou a umělými hereckými výkony.
Tajemný muž (2012)
Dobrý a rádoby chytrý thriller plný zvratů, ale s větší péči by to byla větší pecka. Takhle je to jen průměrný film s plytkým scénářem.
Muž na hraně (2012)
Občas mi tenhle film připomínal telefonní budku a možná to bylo místama uvalené, ale pro mě to bylo strhující, napínavé a originální s kvalitní režií. 75%
Ukradené Vánoce (1993)
Moc se mi líbila Koralína a svět za tajnými dveřmi tak jsem se rozhodl podívat na starší a stylově stejné Ukradené Vánoce. Bylo by to super, ale kdyby se tam co 10 minut nezpívalo. Nemám to rád.
Sinister (2012)
Čekal jsem mnohem víc. Lekačky byly skvělé a "pan bubák" měl velmi originální a strašidelný zjev. Co mi, ale nesedlo byla někdy "rušivá" hudba a pointa filmu.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Lepší než první díl a se všema těma narážejícíma hláškama jako "A kdo příjde teď? Rambo?" se to fakt povedlo.
Amazing Spider-Man (2012)
Docela zklamání. Přes všechny ty super efekty a skvělou technologii byl tento spider-man zbytečný. Až na pár originálních a povedených scén to stálo docela zaprd.