Recenze (362)
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Extrémně trapný film z pohledu dnešní doby. OK, chápu to.
Neklid na lůžku (2023)
Tento horor jsem si vychutnal ...
Žert (1968)
Hodnotím film, ne Milana Kunderu, s kterým mám problém ...
Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Suchánek a spol. opět nemají na složenky? Prima je asi bohatý oddíl ...
Plnej kotel (2024) (pořad)
Trapné.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Je to úplně jiná liga než ten čínský nekonečný seriál ...
Nevinné lži - Druhý dech (2013) (epizoda)
Sedí to, jak prdel na nočníku!
Moebius (1996)
Konečně inteligentní sci-fi dle mého gusta. Paráda.
Ulice (2005) (seriál)
Ani den bez Ulice ...
Signál (2024) (seriál)
Usnul jsem u toho ...