Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Blade Runner (1982)
Fontána (2006)
Nedotknutelní (2011)
Jeden z nejlepších filmů, které jsem měl možnost vidět od počátku roku a jistě svede zajímavou bitvu s těmi, které ještě přijdou. Film jsem sledoval v autobuse při delší cestě a určitě jsem musel svým častým smíchem rušit ostatní spolucestující (vůbec jsem na ně nebral ohled). Svým smíchem jsem skládal obdiv tvůrci dialogů a skvěle zahraných hlavních postav. Jasných five stars *****.