Recenze (217)
Million Dollar Hotel (2000)
Tenhle film, mi dlouho ležel v hlavě.
Adamova jablka (2005)
Nejvíce mne zaujalo s jakou lehkostí snímek střídá žánry a některé opravdu zvláštní situace, které se našim antihrdinům stanou.
Ten prokletý obrněný vlak (1977)
Pokud už se točí, tak válečná komedie by měla vypadat přesně takhle.
Big Lebowski (1998)
Jointy, bowling, tepich, bílej rus, ježíš, záměna identity a jízda může začít.
Můj soused Totoro (1988)
To je nádhera, to je krása! Oči koukají, srdce jásá!
Co se děje v trávě (1980) (seriál)
Sám se stydím, že tento skvělý anímáček hodnotím až teď. A to je škoda, na takové věci by se zapomínat nemělo. A ta hudba. TA HUDBA!!!!
Mechanický pomeranč (1971)
Násilí je špatné, to jo, ale má tak krásný příběh.
Malý krámek hrůz (1986)
Muzikál s neskutečně chytlavými melodiemi a plejádou tehdejších herců. A Ellen má nádherný hlas. Ještě bych vyzdvihnul to nejstylovější parkování motorky v dějinách filmu.
Mafiáni (1990)
Černý humor, uklízení lidí jako na běžícím pásu, jednoduché výmluvy pro matky( Srazili jsme jelena:)) Rozhodně svižnější, zábavnější a vic gangsta než Kmotr, kterej mi přišel neskutečně utahanej.
Cat Shit One: The Animated Series (2010)
Naprosto dokonalá šílenost, ve které se zhmotnily moje nemyslitelné představy o perfektním seriálu. Škoda, že to nemá víc dílů. Kdo tomu dá míň jak fórstárs je velbloud:).