Recenze (39)
Muž s červenou botou (1985)
podla man v celku podareny film, ludia ved ej to komedia neviem co sa vam na nej tak nepacilo vazne osms a skvele zabavila a zvdy ked ho v televizii davaju znova tak si ho rada pozirem
Terminál (2004)
ja neviem cela ma to nejak nezaujalo - napad to nebol zly ale postradalo to poriadny vtip a romanticka komedia bez stastneho konca?!!! fakt ma to nahnevalo realita v romantickej komedii nema miesta!
Polární expres (2004)
rozbeh to ma slusny a po tej scene s roznasanim horucej cokolady a tancujucimi casnikmi som sa vazne tesila co pride ale ono bohuzial neprislo uz nic lepsie keby sa drzali v nejakom podobnom dynamickom duchu bola by to prijemna vianocna podivana takto to nie je uplne o nicom (zachranuje to najma zaujimave spracovanie) ale bohuzial vyda to iba na vianocny priemer
Samotář v Seattlu (1993)
sorry ale nejak som nepochopila co je natomto fime tak skvele, pre man je to sedy priemer a k tomu este aj nudny
Anastázie (1997)
proste si nevieim pomoct tato rozpravka ma vzdy dostane, pesnicky su chytlave a postavy svojskym sposobom uveritelne:) ruku na srdce ktora z nas by si nepriala zistit ze je princezna a zbalit fesaka ako je dimitrij:)
Chirurgové (2005) (seriál)
dalsi seria z lekarskeho prostredia? to snad nie... nastastie je tu jedno velke aaalee- toto v nieje ziadna pohotovost o dramatickych vztahoch a hektolitroch krvi, pokrykovania a vseobecneho zmatku, toto je beverly hills pre starsich avsak zbaveny tej prvotnej naivity a s univerzalnymi zivotnymi mudrostami ktore funguju, netvrdim ze je to dokonale ale ako mlady clovek zmietajuci sa v podobnych problemoch s celym svetom halvnym hrdinom plne rozumiem a neraz si s nimi poplacem aj sa zasmejem P.S.: chysta sa spin-off serial s kate walsh -jupiii
Ztraceni (2004) (seriál)
su to take styri s VELNI odretymi usami prve dve serie som vazne brala a pozerala aj ked ma to uplne nikdy nechytilo ale kazdy dalsi diel mi pride blbsi a blbsi a atsale sa deje to site niezeby ma nebavilo sa pozerat dominulosti postav ale nie kazde to obzretie je rovnako zaujimave a prekvapujuce. ja len dufamz e scenaristi maju pripraveny poriadne nadupany a zaujimavy koniec lebo inak to s lost neskonci dobre
Útěk z vězení (2005) (seriál)
u mna je prva seria za 5 hviezd druha za 4 a tak si pockam na tretiu a urbim vazeny priemer len duuufam ze to ebdue mat klesajucu tendenciu dost by ma to mrzelo:(inak je to pecka serial jeden z mala z ktoreho som bola schopna za sebou napozerat aj 5 dielov, miller ma charizmu o velkosti energie atomovej elektrarne a moja srdce zaplesalo ked uvidelo petra stormare:)
Před soumrakem (2004)
kazdy z nas je torchu voyer preto nas asi tak bavia filmy kde sa ludia rozpravaju a mi ich iba tak pocuvame a prikyvujeme ze nie sme na svete s tymi istymi probelemami sami a before sunset je jedne z tych najskvelejsich rozhovor ktore som na platne kedy pocula, ked sa to tak vezme nic ine sa tam ani nedeje- on a ona cely dne len chodia a rozpravaju ale ide im to tak skvele ze si ani nevsimnete ako vam cas leti:)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
koza johna malkovicha ma nezaujala a nechal chladnou v adaptacii som kaufmanovi zacinala prichadzat na chut a neposkvrnenej mysli mozem uz len tlieskat:) fil ktory ma dostal hned na prvy krat , film v ktorom je koniec(zaciatok) jednej lasky netredicne ale krasne zobrazeny. oapt tu nastupuju obrazove orgie ktore dokonale koresponduju s obsahom filmu, skvele skvele skvele....:)