Recenze (1 681)
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Nebolo by to zlé, nebyť prílišnej naivity v konaniach postáv a slabučkých hereckých výkonov, chápem, že chlapi sa zamerali viac na psychologickú ako vizuálnu stránku možnej apokalypsy, ale aj tu prevládala skôr mäkkotina, v skutočnosti by sme zažívali omnoho tvrdšie žánre, takže 35%.
Noční lovec (2018)
Veľmi slušný námet, ktorý chlapi spotvorili občasnými zbytočnými múdrosťami v dialógoch, slabými hereckými výkonmi a hlavne nelogickými policajnými postupmi, takže 35%.
Godzilla vs. Kong (2021)
Absolútne nevyrovnaný počin s rozporuplným rezultátom, dejovo a myšlienkovo totálny prepadák, vizuálne a trikovo skvelá paráda, no a teraz hodnoť celok, mne tieto nekonečné série o nasratých príšerách a záchrancoch zemegule a skladačkových megaobroch a zbesilých autonaháňačoch lezú dosť na nervy a preto ich prestávam registrovať, aby som nepľul okolo seba viac jedu, ako je treba, takže 40%.
Chaos (2021)
Hrozitánska glupačina, pripomínalo mi to prisprostasté divergencie a konvengercie a gencie a životné hry a vôbec, toto by mali zakázať točiť a ušetrené peniaze by mali dať na rozvoj slovenského vidieka, takže 10%.
Vyšinutý (2020)
Má to veľmi solídne tempo, dostatok brutality, skvelého nerváka, ale príbeh je príliš lacný, nedôveryhodný, umelý a prvoplánový, zbytočne prepásnutý námet stupňujúcej sa agresivity, ktorý sa naozaj stáva čoraz viac aktuálny, takže 40%.
Jako v bavlnce (2020)
Keby chlapi udržali líniu a úroveň prvej polovice, bol by to ďalší skvelý zárez do Rozamundinej pažby, takto som dokukal paródiu na gangsterky, kde akýkoľvek nezmysel môže byť tolerovaný, akurátže nie, lebo znivočili nádej z parádne rozbehnutej drámy o bezcitnej mrche zarábajúcej na totálne odzbrojenej ľudskej starobe, tvorcovia to nevylepšili ani záverečným skonom Rozamundy, ktorý bol síce zaslúžený, ale teatrálny a umelý, takže 55%.
Hellraiser: Judgment (2018)
Celkom zbytočné, pretože to neprináša žiadny kvalitatívny a zážitkový posun, len samé pritrúble drísty medzi litrami krvi a kilami tkanív, akurát to znižuje hodnotu originálu, niežeby ten bol zrozumiteľnejší a krvavejší a drsnejší, ale bol prvý, takže 20%
Monster Hunter (2020)
Milena ešte ide ako fréza, a keď nejde, vytreští na vás tie halucinogénne zelené oči a ponúkne vám čokoládu, no nedajte jej aspoň jednu hviezdu, druhú za roztomilú fantasy rozprávku s kopcom blbostí a nezmyslov a nedopovedaných súvislostí, takže 35%.
Pach krve (2021)
Beriem to ako pošpinenie mena kultového filmu, hovorím filmu, lebo za zmienku stojí akurát pôvodný kúsok zbytočne pokračujúcej ságy, tuto sa to chlapi snažili domotať s pár realistickejšími trilermi ako boli Village alebo Wicker Man, pridali trochu krvi, kostí a tkanív, čím predpokladali, že to bude stačiť, nestačilo, takže 20%.
These Final Hours (2013)
Bol by to zaujímavý kúsok na obraz Melancholia ale menej psycho, alebo Deep Impact ale menej výpravne, nevyrovnané herecké výkony a nedotiahnuté zápletky to zbytočne utápajú do zabudnutiahodných úrovní, takže 30%.