Recenze (169)
Hrad lásky (2002)
Tak trapnej erotickej film už jsem dlouho neviděla... Když pominu příběh samotný, který byl k zblití, samotné erotické scény by mě nevzrušily ani v patnácti letech. Jdu si pustit radši nějaký pořádný porno...
Divoké vlny (2007)
Kýbl plnej kakánků!
Camp Rock (2008) (TV film)
Chce se mi blit...
127 hodin (2010)
Mně by bohatě stačilo 27 hodin na místo 127... Po jejichž uplynutí bych tam umřela...
Cizinec (2010)
Slabé tři *. Nuda, klišoidní obsah, monotóní dialogy, rádoby zvratný závěr... Já tušila, že Depp a Angelina nejsou vhodný pár.
Milionář z chatrče (2008)
Pohádky jsem měla vždycky ráda. A tahle byla velice líbivá.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Ani mě tak nefascinují ty jeho čáry jako to jeho... charisma...
Poslední templář (2009) (TV film)
Knížka byla sice trochu brak, ale mně se líbila, byla čtivá a téma mě zaujalo. To se bohužel o filmovém zpracování říci nedá... Nelíbí, nebaví.
Tajné životy (2005) (TV film)
Jako kulisa u pečení vánočního cukroví to ujde. U toho vám totiž nemusí vadit, že je již od začátku jasné, jaká bude zápletka děje a jaký jeho konec.
Tahle země není pro starý (2007)
Tahle země není pro starý a tenhle film není nic pro mě.