Recenze (67)
Láska nebeská (2003)
Nejkýčovitější sračka, kterou nejde nemilovat
Lovci lebek (2010)
Jednu hvězdičku prostě musím dát za to, jak jsem se královsky pobavil. V některých okamžicích to totiž bylo TAK špatné, až to opět začalo být dobré.
Umučení Krista (2004)
Po technické stránce je to perfketní, ale obsahově se to belhá jak Ježíš ke kříži. Vždyť to, co tady Gibson roztahuje na 2 hodiny, dokázal Scorsese hravě stlačit do dvaceti minut.
Český lev 2011 (2012) (pořad)
Aneb když necháte Lucii Bílou mluvit déle než 3 vteřiny.
Fontána (2006)
Filosofická pouťová atrakce. Filmy "o všem a o ničem" nemám moc rád, ale na tento se dobře dívalo a něco jsem si z něj i odnesl (narozdíl od Mr. Nobody) .
Lost Highway (1997)
Nejdokonalejší filmová smyčka. "I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened."
Příběh Alvina Straighta (1999)
Někomu se může zdát The Straight story příliš přímočarý (natočil ho přeci samotný David Lynch!), někomu moc sentimentální nebo nudný. No pro mě je to nejkrásnější road-movie, jaké jsem zatím viděl.
Noc a město (1950)
Malý velký film prošpikovaný perfektními dialogy a noční londýnskou scenérií. Konec filmu mě nakonec přiměl k páté hvězdě.
Muž s kinoaparátem (1929)
Nevšední všednost.
Cesta do zatracení (2002)
Přesně na takový film jsem čekal už dlouho! Přiznávám svou úchylku na gangsterské filmy, ve kterých se problémy řeší v plášti a klobouku za pomocí chicagského psacího stroje. A ten déšť!