Oblíbené seriály (6)
Naruto (2002)
Řeknu vám,že na anime jsem nikdy nebyl, ale jelikož jsem hráč Wowka, tak jsem se dozvěděl na vnt o tomhle seriálu a neodolal jsem ho vyzkoušet a zhlédnout pár dílů. A po pár dílech jsem musel zhlédnout dalších pár dílů, a pak dalších pár a už jsem si vytvořil neuvěřitelnou závislost. Naruto je proste anime, které vás nejprve zaujme, pak pobaví a nakonec šokuje svým propracovaný přípěhem a psychologii jednotlivých postav, které jsou dobře napsané. Nikdy bych neřekl, že vyjádření emocí v tomto seriálu je umocněno natolik, že me dokáže mnohem víc rozesmutnit a rozesmát než jakýkoliv jiný hraný seriál. Jedinou zápornou věci na tomhle jinak perfektním seriálu jsou nekonečné a někdy až otravné, občas nudné filery a nepochopitelně se opakující scény v nevhodný okamžik. 95 % za prvních 135 dílů, 60 % 136 - 220
Ztraceni (2004)
Červený trpaslík (1988)
Nejlepší situační komedie plná originálních nápadů a hlášek, které nezevšední ani po padesátém zhlédnutí. Perfektně napsaný scénář, který podtrhuje neméně perfektní herecké výkony hlavních protagonistů. O tomhle seriálu se jednou bude psát v literatuře o filmovém umění. Jediná moje výtka je směrem k neúčasti v některých dílech Chrise Barrieho, to seriálu ubralo na jeho rozmanitosti v hlavnich charakterech - prostě řečeno, chyběl mi tam strašpitel a patolízal Rimmer. 100% "end"
Battlestar Galactica (2004)
Nejlepší sci-fi seriál všech dob. Kdo viděl, ví o čem mluvím. Kdo neviděl, nezná sci-fi. 100 %
Dr. House (2004)
Geniální, sarkastický, bezohledný doktor. "Ja to miluji." Ten scénář píší lidi s mozkem a Hugh Laurie je přesně ten člověk, který byl ve správnou chvíli na správném mistě. 95 %
Simpsonovi (1989)
Simpsonovi - je potřeba něco dodávat. 100 %