Recenze (589)
Galaxy Quest (1999)
Oddychovka jak se patří. Film dopředu ženou výborní herci a vkusné vtipy. Na konci už se mi ale zdálo, že film ztrácí dech, ale jinak asi nejlepší Allenovka vůbec. 80 %
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Škoda že zde Riplyová více nebojuje, jinak povedené pokračování, napínavé až do konce. 65 % edit: Po dlouhé době znovu viděno a zraje to jako víno - tenhle komiksový styl vetřelce se mi hodně libí. Zvyšuji na 80 %.
Vetřelec ³ (1992)
Je to takový jiný vetřelec, komorný, temný. I Ripleyová se změnila. Musim přiznat, že se mi to moc libílo, pátou hvězdičku přidávám za fantastický konec. Musim pochválit i hudební stránku filmu, opravdu silný hudební motiv. 90 %
Gorily v mlze (1988)
Tu měl být Oscar pro Weaver. 80 %
Kauzy z Bostonu (2004) (seriál)
Celý seriál táhnou James Spader a William Shatner a jejich skvéle dialogy a gagy. 60 %
Noční hlídka (2004)
Použiju otřepanou frázy: S předlohou to má pramálo společného a to je možná dobře. Je to takové "jiné" neznámé fantasy a proto se mi tolik líbilo. 75 % PS : Konstantin Chabenskij byl skvělí !!
Wanted (2008)
Moc mě to zahýbání kulek nebralo. Takové ani dobré a ani nic světoborného. Noční hlídka od Timura mě bavila víc.60%
Odpadlík (1992) (seriál)
První série se dala, pak to bylo jak přes kopírák. 35 %
Gamer (2009)
Na mě to bylo příliš rychlé a bojové scény velmi jednoduché. Příběh o rodině naprosto kýčovitý, až to nebylo hezké. 55 %
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Na konci už nudí. Vicekrát nekoukatelné. 60 %