Recenze (854)
Purpurový vrch (2015)
Příběh jistě ne úplně originální, nejrůznější variace tu byly už několikrát dávno předtím, ale graficky je to excelentní. No a Za Hiddlestona určitě čtvrtou hvězdu. Ten kluk má talent.
Admirál (2015)
Na úvod poděkuji uživateli flanker.27 za detailní rozbor historických souvislostí. Bylo to zajímavé a poučné. Kdyby takto zhodnotil i další filmy, asi bych se na většinu z nich ale už neměl moc chuti podívat. Beru tedy tento holandský film spíše jako uměleckou licenci než film životopisný. Naštěstí jsem jej viděl dřív, než jsem četl zmíněné povídání a tak jsem si mohl naplno užít úžasnou historickou frezku plnou akce, velkolepých bitevních scén, srdcervoucích epizod i překrásné hudby v evropských rozměrech nevídaných. Škoda, že česká distribuce tento film ignoruje a usilovně cpe na náš trh neskutečné sračky z produkce Hollywoodu, které jsou možná graficky ještě o level výš, ale mentálně jsou na úrovni idiocie.
Harbinger Down (2015)
Faks sračka. Je s podivem, jaké neskutečné a neumětelské shity dokážou ti američtí ředitelé zeměkoule natáčet.
V mysli vraha (2015)
Intošáčci se vyzvaceli a já dávám plnou palbu. Jako vždy skvělý A. Hopkins v trochu netradiční roli. Výtečná atmosféra až do posledního záběru!
Nesmrtelný (2015)
Taky jsem z toho nebyl kdovíjak vodvázanej. Kingsley si přeleze do cizího těla a jediný, co ho od začátku zajímá je, kdo bylo to tělo a jak žilo a co mělo za potíže. Že on sám byl doteď megaúspěšnej byznysman s neomezenými možnostmi a kapitálem, to úplně ignoroval. Absolutně nelogický.
Ledová archa (2013)
Béčková slátanina se spoustou nezodpovězených otázek a trapný závěr se stárnoucím Ed Harrisem, který, jak vidno, bere už cokoli, jen aby z toho něco káplo.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
No, nevím. Takovej rádoby intošskej kanál. Natočit to Nova, tak to beru, ale veřejnoprávní televize... hodně smutný, kam jde vkus českého diváka a hlavně prachy českého koncesionáře.
Kobry a užovky (2015)
Film o odpadu současké společnosti, která už dávno potratila jakýkoli smysl pro opravdové hodnoty.
Inferno (1999)
Sračka plná imbecilního patosu.
Mládí (2015)
Neskutečně přeceněný film o stáří. Hubačovým Nezralým malinám to nesahá ani po kotníky. Stejně tak Romeo a Julie na konci listopadu nebo Lístek do památníku. Uznávám, že se mi líbila kamera a krajinné scenérie byly úchvatné. No, Alpy...