Recenze (854)
Dědictví Ferramontiů (1976)
Film, který mi ,coby náctiletému, utkvěl v paměti především díky několika erotickým scénám, které ale tehdejší Československá televize oproti kinu značně prostříhala.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Vzhledem k již dřívějším megalomanským slátaninám jsem k tomuto snímku přistupoval se značným despektem a vyplatilo se. Příběh sám o sobě není tak pitomý, jak je dnes v holywoodské produkci běžné a efekty s monstrózními obludami a roboty podmalovaly celkem solidní zážitek (v kině ve 3 a více D byl asi zdrcující). Jen ta délka, mohli trochu ubrat, konec mi už připadal vážně moc únavný.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Viděl jsem půl jednoho dílu a úplně mi to stačilo. Je to sračka, která původní Sanitce nesahá ani po kotníky.
Město nemrtvých (2013)
Ne, vůbec to nebylo tak špatné a s příchodem robotů se objevila i kapka sarkastického humoru. Takže lepší průměr.
Krvavé zúčtování (2013)
Překombinovaná srágora s infantilníma kecama mezi jednotlivýma akcema. Jednu hvězdu ... sakra, teď jsem zapomněl za co vlastně.
Spartakus (2010) (seriál)
Sebranka namachrovaných metrosexuálů a luxusní štětky zabalení do krvavých brutálních scén a soft porna. Pro jednoduchého diváka jistě přitažlivé. Hodnoceno po dvou dílech, pochybuji, že najdu chuť alespoň tuto první řadu někdy dodívat.
Zpráva o Europě (2013)
Určitě to nejlepší ze sci-fi o cestě vesmírem za posledních 10-15 let. nenapadá mě mnoho filmů, které by mě tak zaujaly, jako tento ... Horizont událostí - to ale byl horror. Vesmírní kovbojové, Měsíc, ? No, pár jich bylo stejně skvělých. Jen si hned nevzpomenu.
Zlomené město (2013)
Skoro dvouhodinová nuda donekonečna protahovaná a nastavovaná bezcennou vatou. 80 minut by bývalo bohatě stačilo.
Cesta do lesa (2012)
Já se bavil dobře. Bylo to jako ze života, ne tak pohádkové, jako první film.
Kuřata na cestách (1962)
Jejda, na tomhle jsem byl kdysi strááááááášně dávno v kině a jak se mi to líbilo! Dnes se na to ale raději dívat nebudu, nechci přijít o dětské iluze.