Poslední recenze (854)
Mastičkář (2023)
Marně přemýšlím, který film za posledních 10-15 let mě tak pohladil duši.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Jediná scéna, která mě trochu pobavila, byla divadelní fraška na motivy předchozího děje z některého z minulých filmů, kde excelovala Melissa McCarthy. Jinak to byla bezduchá sračka vyjadřující evidentní zoufalství současného US filmového mainstreamu: vykrádat i to, co už bylo 100x vykradené, protože diváci za mořem jsou postiženi hlubokou debilitou, když jsou ochotni za tohle dát peníze. Ještě tak bych to doverdl pochopit jako ubohou parodii. Již nikdy více!
Moonfall (2022)
Jednu hvězdu za mou věčnou lásku Halle Berry. Jinak hrozná blbost.