Recenze (182)
Až tak moc tě nežere (2009)
Není to nic převratného. Je to něco důvěrně známého. A všechno se mi to trefilo do nálady.
Bratři (2009)
Režisérsky zvládnutá variace na stokrát omílané téma. Nic víc.
Crazy Heart (2009)
Maggie Gyllenhaal mi ukázkově pasuje do role uvěřitelných, obyčejných a přitom nádherných, silných žen nesoucích výdobytky chlapů a tíhu světa na svých bedrech. Čím dál tím radši se na plátně potkávám s touhletou dámou. Jeff Bridges, ke kterému jsem trpěla silnými antipatiemi od Záhadného zmizení, nezaostává o nic pozadu. Ač Crazy Heart není výjimečné svou látkou, Maggie a Jeff ho vyjimečným dělají.
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Na filmové projekce animáků mě moc neužije, trojce Doby ledové jsem dala kinosální šanci zejména kvůli 3D formátu. Ten mě ovšem v porovnání s přírodovědnými dokumenty pražského IMAXU zklamal a dvě stovky vynaložené za získání dalšího rozměru vyšly téměř na prázdno. Rozčarování díky bohu zachránilo všechno ostatní - jakžtakž zápletka, osvěžující exkurze do doby meziledové, vynikající kabrňák Buck a jeho pravidla (Kdo prdí, chodí poslední :))), milostný souboj o ořech!!! a hlášky úderné tak, že jsem se několikrát pobaveně otřásla v základech. Sama jsem se překvapila tím, jak se mi to líbilo.
Dvojitý čas (2009)
Fikaná hra s divákem, která baví až do závěrečného rozuzlení.
Fish Tank (2009)
Jestli se někde opravdu takhle chovají rodiče ke svým dětěm, políbím našim nohy a poděkuju jim za to jak jsou úžasní a za to, že ze mě vychovali "slušnou" holku :)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Mimořádně našláplej seriál s hvězdným obsazením a originální zápletkou, jehož největším mínusem je čtyřměsíční čekání na jedenáctou epizodu!
Gamer (2009)
Latexovej, barevňoučkej svět plnej obnažených koziček v režii oplzlých tlustoprdů versus krvavá řežba pod palcem zbohatlických teenagerů. Vyberte si, co se vám víc líbí/ hnusí. U mě suverénně vítězí požití ochlupené masité pavoučí nohy v přímém přenosu. Tak si říkám ...sorry, ale tenhle chod nejspíš vynechám. Když v tom do sebe začínají kolečka zapadat a tahač značky Butler mě vrhá mezi hltače Osudů dobrého vojáka Kabla. Coby dílky podobného ražení nepolíbená jsem si tuhle zvrácenou hru o to víc užila.
G-FORCE (2009)
Roztomilá blbůstka. Pro milovníky hlodavců jako vyšitá.
Hanebný pancharti (2009)
S každým dalším Tarantinem čekám TY dialogy. A on se podává buď slabej odvar nebo jsme o hladu. Pulp fiction sice stavím na piedestal, ale do nebes chválím vlka v rouše beránčím Landu a těžkýho pohodáře Alda the Apache s luxusním jižanským přízvukem. Ale chtěla jsem víc a on nepřidá, panchart! Ale to jsou malý věci. Nic to nemění na faktu, že VŠECHNO ostatní se mi HANEBNĚ líbilo!!!