Recenze (177)
Interstellar (2014)
Dlouho jsem tomuto filmu odolávala. Ale pak jsem náhodou narazila na soundtrack mistra Zimmera, který je naprosto dokonalý. A film nemá k dokonalosti taktéž daleko. Nolan zkratka každým svým filmem znovu a stále dokazuje, že je jeden z nejlepších.
Velký dar (2017)
Tak tohle se mi líbilo hodně. A ta malá slečna byla naprosto úžasná!
Uteč (2017)
Psycho.
Děda je lotr (2016)
Opravdu vtipná komedie. Navíc dvojice Efron-De Niro se skvěle doplňovala. Pár hluchých míst zde však bylo. Pro plynulejší děj mohla být stopáž klidně o půl hodiny kratší.
Kimi no na wa. (2016)
Mé první setkání s anime. Vskutku překrásná animace. A přenádherný konec. Děkuji.
Nejdelší jízda (2015)
Jediné, co stálo za pozornost, byl ten příběh v pozadí - příběh Ira a Ruth. Hlavní hrdinové, tedy Luke a Sophia, mě nezaujali vůbec - trapné dialogy, tragické herecké výkony (především tedy Britt Robertson). Asi nejlslabší filmové zpracování Nicholase Sparkse.
La La Land (2016)
Rok 2016 byl na skvělé filmy bohatý, ale ani jeden z nich mě tolik nepohladil na duši jako právě La La Land. Překrásně strávený čas.
Tichá harmonie (2014)
Překrásné!
Zmizení Eleanor Rigby: On (2013)
ONA byla protivná. JEHO mi bylo líto.
Nezapomeň na lásku (2013) (TV film)
Strašně milé.