Recenze (7)
Honem! Honem! (2000)
Spracovaním aj príbehom mi to pripomenulo lacné fotopríbehy z časopisu Bravo.
Citová výchova jednej Dáše (1980)
Až na zmätočný začiatok sa film javí odvážne na svoju dobu. Konexie, korupcie, svadobné frašky a iné všakovaké spôsoby fungovania súdobej spoločnosti. A to v roku 1980.
Sladké starosti (1984)
Správny divácky film 80tych rokov.
Předčítač (2008)
Jedna nepochopiteľná a neodpustiteľná chyba (mimo iné, najmä voči literárnej predlohe). Namiesto autentickej nemčiny anglický jazyk. Zmarilo to 50% zážitku. A potom (mi) tam urputne chýbali dôkladnejšie rozpracovanie a motívy z knihy. Film na knihu markantne stráca. Pre ozajstný pôžitok odporúčam knihu.
Další rok (2010)
(Emotional) reminder of the creation Francoise Sagan.
Papírové hlavy (1995)
Vložila by som do stredoškolských osnov dejepisu. Grandiózny doku film!
Antikrist (2009)
Snímka ťaží z explicitného zobrazenia viac než nepríjemných vecí. Osobne uctievam skôr filmy, ktoré nemusia ani ukázať a predsa som v tom až po korienky vlasov...