Recenze (367)
New Kids Turbo (2010)
Neskutočné dno a má to takéto hodnotenie :D
Most Dangerous Game (2020) (seriál)
Šťastie praje pripraveným. Alebo nepripraveným? Položme si otázku. Dejú sa takéto lovy aj v reálnom živote? Chceli by sme takto zabezpečiť svoju rodinu aj keď pri tom umrieme? Vedeli by sme vôbec prežiť aspoň hodinu?
Sousedská patrola (2023) (seriál)
Očakával som niečo viac. Toto je asi trápny a zlý vtip. Táto susedská patrola nie je poskladaná z obyčajných ľudí, ale z postihnutých a čudných indivíduí. To bude asi tým že túto somarinu napísal a zrežíroval Santiago Korovsky. A aby toho nebolo málo, aj si zahral v nej hlavnú úlohu. Možno by som dal vyššie hodnotenie keby si tento seriál aj natočil sám.
Red Rose (2022) (seriál)
Nič moc ale donútilo ma to pozrieť až do konca. Chcelo by to iných, sympatickejších hercov.
Menu (2022)
Tak toto som nemusel vidieť...
Papírový dům: Korea (2022) (seriál)
Dá sa vôbec hodnotiť totálna KÓPIA iného seriálu? Zjednotená Kórea. Pekne ...
Zásek (2022) (seriál)
Zbytočne natiahnutý seriál na 10 časti. Má to potenciál na 2. sériu, ale dosť som musel pretáčať.
Černý telefon (2021)
Konečne po 100 rokoch inteligentný horor. Pár ľakov tam bolo, ale film dominuje hlavne atmosférou. Jeden z najlepších filmov v tomto roku.
Vesmírní žraloci: Nenažraná strana Měsíce (2022)
To bolo ale trápne!
Zero Contact (2021)
Nenaplnený potenciál.