Recenze (120)
Ad Astra (2019)
Drama o vztahu otce a syna zasazené do vesmíru. Je to tak půl na půl, není to ani dobré drama ani dobrý sci-fi film. Zároveň obsahuje spoustu sci-fi klišé a nelogičností. Pittovi ta role taky moc nesedla, ale neměl tady vlastně ani co hrát. Pěkný soundtrack.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Chtěla jsem zůstat u čtyř hvězd, ale protože jsem četla všechny tři knihy dávno před tím, než seriál vůbec začali dávat, musím zaokrouhlit dolů. I přesto, že jsou knihy taky dost béčkový, děj je roztahanej a jsou tam někdy debilní dialogy, jsou prostě lepší. Tady přibyly postavy, který v knize nejsou (hackerka Dutch Velders) a jsou tam podle mě úplně zbytečně. Uznávám, že srovnávat knižní předlohu a seriál moc nejde, ale seriál mě trošku zklamal. Podívám se ale i na druhou sérii, až vyjde. První řada: 60 %.
Annie Hallová (1977)
Tato Allenova klasika mě opět utvrdila v tom, že jeho filmy prostě nejsou můj šálek čaje... I když pár světlých míst by se tam našlo, kupříkladu scéna v kině a Marshall McLuhan :)
Antiklimax (2013) (divadelní záznam)
Česká televize natočila 11 inscenací Divadla Komedie, které byly vysílány každou sobotu od 19. 10. 2013. Dokument Divadlo Komedie 2002-2012. 1. Proces (Franz Kafka) 19. 10. 2013 2. Antiklimax (Werner Schwab) 26. 10. 2013 3. Utrpení knížete Sternenhocha (Ladislav Klíma) 2. 11. 2013 4. Nadváha, nedůležité: Neforemnost (Werner Schwab) 9. 11. 2013 5. Weissenstein (Johannes Urzidil) 16. 11. 2013 6. Legenda o sv. pijanovi (Joseph Roth) 23. 11. 2013 7. Poslední chvíle lidstva (Karl Kraus) 30. 11. 2013 8. Srdce temnoty (Joseph Conrad) 7. 12. 2013 9. Odpad, město, smrt (Rainer Werner Fassbinder) 14. 12. 2013 10. Spílání publiku 2010 (Peter Handke) 21. 12. 2013 11. Hodina, ve které jsme o sobě nevěděli (Peter Handke) 28. 12. 2013
Antikrist (2009)
Strach, hnus a deprese.
Atlas mraků (2012)
Původně jsem měla v úmyslu si po zhlédnutí filmu přečíst i knihu, ale už se mi nechce. Paradoxně to, na čem film staví, tedy mozaikovitost a vzájemná propojenost jednotlivých dějových linií, je ve výsledku nedostatkem filmu. Konec mi připadal strašně useknutý a taky se mi nelíbil. Herci skvělí, především Jim Sturgess. Mám z tohohle filmu podobné pocity jako ze Stromu života - velká a bohužel nenaplněná očekávání. Některé scény nezapřou "inspiraci" jinými filmovými díly (Blade Runner, Matrix, Pátý element, Nauka o snech)... Nechápu, jak tenhle film "slepenec" může někdo přirovnávat k mistrovskému dílu, jakým je Matrix. Těch masek bylo ve filmu přehnaně moc, některé byly i docela nepovedené. Je to taková pohádka, na kterou se možná pěkně dívá, ale to je tak všechno. Nejdementnější momenty: útěk důchodců, stokrát omílané fráze typu kapka v moři, scéna s talíři a dveřmi, závěrečná scéna. P. S. Snižuji hodnocení, protože čím víc o tom filmu přemýšlím, tím víc lituji, že jsem na to šla do kina.
Až vyjde měsíc (2012)
Třetí film Wese Andersona, který jsem viděla a opět jsem se utvrdila v tom, že se mi jeho filmy nelíbí.
Běsi (2008) (divadelní záznam)
Výborné zpracování Dostojevského.
Bez doteku (2013)
Děj jde od nikud nikam, nic není vysvětleno (proč se hlavní hrdinka dostala do bordelu?). Štvaly mě dialogy (je vidět, že to je naučený text a to nesnáším, prostě nevěřím, že by tohle ty postavy říkaly), bylo těžké film dokoukat do konce, i když trvá jen hodinu. Ztráta času.