Recenze (574)
Flintstoneovi (1994)
Jo další zfilmovaný komiks proč ne docela dobrý.
Flintstoneovi 2 - Viva Rock Vegas (2000)
No né že by nebyl dobrej nápad , ale už je to přehnané.
Flubber (1997)
Skvělá oddychovka s kapkou fyziky nemá chybu, mám toho kluka rád.
Forrest Gump (1994)
Skvělý herecký výkon skělého herce,neuvěřitelný příběh plný nečekaných událostí.*********************************************************************************************************************************************************************
Francouzský polibek (1995)
Miluju tu ženskou
Frekvence (2000)
Po delší době zajímavý film, bez sebevětších sračiček okolo.
Gangy New Yorku (2002)
Slušná zabíjačka , skvělý příběh - bral bych to i jako velkofilm pln akce . Byla zde skvělá doprovodná hudba .Která sem dokonale zapadá . Hlavní hrdina je velice dobře ztvárněn tato hlavní role mu skvěle sedí a podání , jeho podání , bylo velice slušné a profesionální.FILM HODNOTÍM VELICE KLADNĚ . SVIK
Garfield 2 (2006)
V celku veliká zábava, ale s pozdějším ústupem času se obávám, že v celovém vyznění vyčel film nudně a pímě. Garfiel byl super okolí sboské normální a herci nudní.
Geriho hra (1997)
Naprostá dokonalost.
Ghost Rider (2007)
Kravin na které se těším není mnoho, ale tato stála zato.