Recenze (574)
Bláznivý šaman (2001)
...
Blbec k večeři (1998)
mno tak řekl bych hitchcock naruby "naruby v pojeti stylu filmu" byla to komedie udržel me stejne jako hitchcock jen to byla komedie ale rekl bych ze by takovych filmu melo byt vice - moc se mi to libilo
Blbý a blbější (1994)
Zdá se mi to jako kryvina no je to kravina ale i kravina muze byd dobrym filmem ale tenhle neni.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
jistě zjevně na pohled slabší snímek než první řada fimu , ale zasmál sem se a to je dulezitý.
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Hodnotím za 4.....No berme to jako úlet v obsazení herců možná že by v tomto případě bylo lepří kdyby John hrál nějáký strom nebo keř ale né jednu z hlavních rolí v sci-fi to fakt nééééééééééé jemu patří spečetěné místo v akčních filmech zaměřených na dialogy. příběh na h... no nebudu dál jmenovat prostě skoro všechno , ale na druhou stranu jsme poznali Johna i z jiné stránky.
Bowling for Columbine (2002)
Byl to první dokument, který jsem viděl od Moorea a musím ze srdce říct že neměl chybu. Nastínil originálně náhled na ty " zbraně" na ty "zkurvený zbraně", ketré nás životem provázejí. Nastínil nám pohled z 2 stran, ti kteří podporují rozvoj zbraní a ti kterí chtějí žít v harmonii. Zmínil se o problémech Ameriki jako takové, problém rasizmu. Problémy médií, přetahování se o koryta, proirity života. Ukázal nám že i škola samotná z nás může dělat magory. Nastínil nám průběh věčiny operací USA vůči světu, připadá mi to tak, že USA je moc dominantní a že působí dojmem Hitler 2. Dokument byl skvěle vyvážený -samotnými dobovými záběry, nově udělané scény, drzost samotného Michaela Moora je úžasná, skvělá hudba a 2x použitá má nej. píseň z toho podruhé předělaná na rockové zastoupení. Zajímavý rozhovor byl i Mensnem, který byl nařčen z nabádání lidí k nenávisti, myslím že Mensen má velice zdravý názor na život. Nevzdávejte se svého snu a běžte tvrdě za ním. Už se nemohu dočkat až seženu další reálie od Moora.
Božský Bruce (2003)
Naoprosto ojedineli pribeh mam rad Carryho a jeho herecke vykony sou proste uzasné je to borec a film mel necekanou pointu a me se to velice libilo.
Bratři jak se patří (2003)
Jo bylo to zajimavy docela se mi to libilo i kdyz nemam rad kdyz v televizi vidim ty postizeny lidi ja vim ze za to nemuzou co z nich je ale na me to pusobi negativne.Radsi vzdy prepnu program...
Brigada - Brigáda (2002) (série)
Zprvu tento snímek působil v celku slušným mafiánským dojmem. Dalo se na to koukat, ale s přibývajícími díli je to horší a horší. Žádný pořádný scénář, špatná reklama.Není divu že nova posunula časové vysílání až na pozdě po 24 hodině nedá se na to koukat, BRIGÁDA dostala nádech italské novely.
Buď v klidu (2005)
Film -velice pěkně se na něj dívalo , hodnotím ho velice kladně ,neboť je to film opravdu v klidu.JE TO FILM VELICE AKTUÁLNÍ , NEBOŤ SOU V NĚM ZANESENY POZNATKY MODRNÍ DOBY A TO SE MI VELICE LÍBILO. Herci-Vůbec mi vevadilo že film byl přelácán filmovýma hvězdama ba naopak velice kladně to ma mě zapůsobilo.Mělo to nečekaný podtext. SVIK