Recenze (574)
Muž, který nebyl (2001)
Možná že jsem se díval do zrcadla a né na film. Strašné!!!
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Krucinál na Burtnovi filmy by se měly přidat v hodnocení hvězdičky..Podle tohoto šokujícího snímku ....je jasné že se film posouvá opět o něco dále...emocemi nadupaná podívaná ....sakra prostě chci už další film
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Skvělý film všechny žánry v jednom a skvělý pan Velkovlak Simon Pegg.
Říjnové nebe (1999)
Homer je frajer a můj vzor.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Podle mne prostě animační kotel.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Zatím naprosto jedinečný díl. Žádné přehnané duševní výlevy to mám rád.
Příběh z Bronxu (1993)
Kdo by to řekl malý příběh sicilského podsvětí, De niro si tentokrát nehrál na tvrďáka aní jsme nomohli pozorovat jeho typické gangsterské rysy, avšak příjemná změna. Ke konci jsem měl pocit že film by se dal shlédnou v jedné minutě, a to je ten um. Nejlepší herec Robert de NIro
Velkovlak (1998) (seriál)
Je to slušná a nepochopitelná kravinka
Šílený Max (1979)
To KevSpa: Poněvač jsou šílení...
Střihoruký Edward (1990)
dokonalost, jednoduchost a samozřejm Timův barevný a pestrý design.