Recenze (574)
Jednoduchý plán (1998)
dokonalost
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Jeden z nejsilnějších zážitků posledních měsíců když nepočítám nedávno skouknutý Grindhouse a píseň Is it Any Wonder od Keane. Naprosto dokonalý začátek skvělý scénář . Film mě trochu připadal jako Moulin Rouge, ale to vůbec nevadilo. Carrey zahrál jeho obvyklý styl ale přiznám se že jsem ho poznal až po pár minutách celého snímku. Nicméně film velice upřímný a dotýkajícíse a zarývajic se hluboko pod kůži...>mohu jen doporučit.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Zajímavé, smál jsem se asi 3/4 představení a potom mi Donutil nepřišel až tak zábavný. Vlice zajímavý příběh, dobré zvraty a slovní hříčky...jen tak dál
Na stojáka (2004) (pořad)
:-)
Dogma (1999)
Hodně zajímavé a příjemně přehnané.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Klasický QUENTIN (kvalitní scénář, nečekaný děj, zvraty, hodně černého humoru) www.tarantino.wz.cz
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Kdybych měl opravdu film hodnotit podle svědomí dal bych mu asi 4* ale že fandim dvojce T@R tak mi to hlava nedovolí. Film již od samého začátku byl již ve vysokých otáčkách, střílelo se řezali se koule atd.., ovčem po té co ty oškliví zombíci zabili krásnou blondýnku se to už jenom vezlo-převrácenej náklaďák urvaná noha , vyžranej mozek roztávanící se Quentin atd.... Napínavé chvlikly střídaly často legrační scénky a to vše se zalívalo litry krve. V celku sem si to užil, ale uteklo mi vše strašně rychle.
Pod povrchem (2000)
Nemohu si pomoci, ale ten film mě nadchl a to doslova. Skvělá Michelle Pfeuffer mě naprosto okouzlila. Hororové scnénky se mi opravdu líbili i když někdo může říci že jde o laciné a okoukané provedení, to mě nevadilo, byl jsem v té euforii, že mi vše připadalo skutečné. Jediný dojem z filmu mi zkazil Ford, ten se sem absolutně nehodil, prostě Michele si opravdu zaslouží lepšího.
Hotýlek (1975) (seriál)
Každý díl je naprosto jedinečný a velice zábavný. "Já víííím"
Casino Royale (2006)
Konečně královský hrdina moderní doby. Naprosto jedinečné záběry, hry světla a stínu prostě špica. Skvělý děj který nám toho moc ani málo neřekl. Úžasný scénář v kterém sem se i místy ztrácel sám. Nepřehnané scény. Realistická kamera (utonutí ženy bezestřihu). Miluju filmy kde se hrajou karty (Casino) .