Recenze (574)
Hancock (2008)
Týpek ale to je asi vše, zlatí Mizerové Wille.
Máj (2008)
Typy těchto filmů mám rád, i když jsme zvyklí na pořádné scénáře a strhující záběry, tento snímek se dá brát jako odlehčení od moderní doby. Líbilo se mi to.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Když jsem usedal do sedadla v kině, nečekal jsem žádný zázrak a v určitém směru jsem se nespletl. Na jednu stranu vypadal scénář jako právě napsaný na koleně. Na straně druhé některé záběry byly opravdu pěkné i s vtipnými připomínkami.
U mě dobrý (2008)
Zasmál jsem se, hřebejk vůbec točí pěkný filmy nebudu to hanit líbilo se mi to moc.
VALL-I (2008)
Skvěle mimicky vyjádřený a technicky propracovaný příběh.
Až do smrti (2007)
Dobrý čím míň Van dam kecá tím více se dá na film dívat.
Californication (2007) (seriál)
nemá chybu
Dannyho parťáci 3 (2007)
Prosté a velice ladně spracované, žádné násilí a přese tak zajímavé, asi zatím nepovedenější nepřehnaní partáci.
Disturbia (2007)
Vcelku přehnané ale skvěle zahrané.
Endgame: Blueprint for Global Enslavement (2007)
Myslím že něco je určitě pravda, a pevně doufám že většina ne, protože bych neměl radost ze života.