Recenze (574)
Smrt jí sluší (1992)
Legrace x nedokonalá grafika = ať žije Polární expres
Škola rocku (2003)
Skvělý Jack Black skvělá hudba a její vytváření, donutilo mě to znovu si poslechnout Zepeliny, ale nic víc.
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Jeden z nejsilnějších zážitků posledních měsíců když nepočítám nedávno skouknutý Grindhouse a píseň Is it Any Wonder od Keane. Naprosto dokonalý začátek skvělý scénář . Film mě trochu připadal jako Moulin Rouge, ale to vůbec nevadilo. Carrey zahrál jeho obvyklý styl ale přiznám se že jsem ho poznal až po pár minutách celého snímku. Nicméně film velice upřímný a dotýkajícíse a zarývajic se hluboko pod kůži...>mohu jen doporučit.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Zajímavé, smál jsem se asi 3/4 představení a potom mi Donutil nepřišel až tak zábavný. Vlice zajímavý příběh, dobré zvraty a slovní hříčky...jen tak dál
Na stojáka (2004) (pořad)
:-)
Roming (2007)
Dost sem se zasmál, dvojka Labuda x Polívka nemá chybu , ale kdyby tam nebyli tak bych to přirovnal k filmu Panic je na nic.
Dogma (1999)
Hodně zajímavé a příjemně přehnané.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Klasický QUENTIN (kvalitní scénář, nečekaný děj, zvraty, hodně černého humoru) www.tarantino.wz.cz
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Kdybych měl opravdu film hodnotit podle svědomí dal bych mu asi 4* ale že fandim dvojce T@R tak mi to hlava nedovolí. Film již od samého začátku byl již ve vysokých otáčkách, střílelo se řezali se koule atd.., ovčem po té co ty oškliví zombíci zabili krásnou blondýnku se to už jenom vezlo-převrácenej náklaďák urvaná noha , vyžranej mozek roztávanící se Quentin atd.... Napínavé chvlikly střídaly často legrační scénky a to vše se zalívalo litry krve. V celku sem si to užil, ale uteklo mi vše strašně rychle.
Jak se Harry stal stromem (2001)
Naprostá dokonalost. Psychoč, který měl oddaného syna do určité míry, byl doopravdy neuvěřitelný. Drsný zemědělský život mi říkal buď rád že zde nejseš. Pěkný děj a zajímavé poměry..