NinadeL

NinadeL

Markéta Nedvědová

okres Praha
Kann denn Liebe Sünde sein?

homepage

143 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 51 100 150 199
    • 9.5.2021  23:55

    Zarah Leander dala po sérii filmů s Carlem Froelichem přednost jeho asistentovi Rolfovi Hansenovi. Froelich tehdy zůstal v roli producenta a sám se věnoval novému filmu s Anny Ondra Der Gasmann. Pro Leanderovou byla připravena další historická látka, tentokrát z poloviny 19. století, z doby vlády von Metternicha. Tentokrát hraje italskou operní divu Antoniu Corvelli, která slaví úspěchy ve Wien. Ano, ve Wien, protože tehdy vznikla nová pravidla pro českou protektorátní gramatiku a překladové místní názvy jako Vídeň měly postupně zaniknout. Leanderová je nádherná v dlouhých ukázkách z oper Semiramide od Rossiniho a ve Verdiho Rigolettu. Vystřídá mnoho skvělých kostýmů a paruk, jejím vyvoleným je Hans Stüwe (Čajkovský z Valčíku z Oněgina). Bohužel předepsané melodrama si nevystačí s otázkou toho, kdy zamilovaný manžel přesvědčí jsou slavnou ženu k odchodu na venkov, ale celé to zkomplikuje vyděrač a bývalý milenec v jedné osobě a výsledek je fatální. Vzhledem k době vzniku je zlosyn polské národnosti. Drama graduje, písně Leanderové lámou srdce a závěr si nezadá s velkým finálem Violetty s Garbo. Fanoušci tehdejší i mladší vzpomínali, že bylo nutné jít okamžitě hned na ještě jednu projekci, aby zahnali smutek z toho trýznivého konce.

    • 9.5.2021  00:13

    Jackova filmová kariéra se posunula, podařilo se mu do natáčení zakomponovat hornickou stávku z května 1926. Což samozřejmě nebyla náhoda, protože stejné stávce se věnovala i pátá série Upstairs, Downstairs v 70. letech.

    • 8.5.2021  23:55

    Výborný díl s koncertní vložkou z Donizettiho. A doba pokročila a naše švadlenky odkazují na další film s Valentinem A Sainted Devil (1924).

    • 8.5.2021  16:04

    Není mi úplně jasné, komu mělo být nejnovější historické setkání s královnami určené. Na téma Marie Stuartovny a Alžběty I. vznikaly už za jejich života nejrůznější dramatizace, fikce a jejich role v historii ostrovních království samozřejmě vzrušuje dodnes. S nástupem filmu se přidala další možnost, jak se znovu zabývat jednotlivými událostmi z jejich životů. V našich končinách je dodnes velmi vlivné zpracování Schillera, Donizettiho nebo Zweiga. Před válkou Stuartovnu hrála Magda Sonja, Katherine Hepburn, za války Zarah Leander a po válce se dlouhý seznam ještě více rozšířil. Petr Weigl například jako Stuartovnu obsadil Magdu Vášáryovou a jako Alžbětu I. Kamilu Magálovou. Nicméně volba konkrétní předlohy nového filmu Josie Rourke je minimálně zvláštní, protože když se podíváme na Johna Guye a jeho Marii Stuartovnu: Vášnivé srdce hrdé královny, v originále My Heart Is My Own (2004), zjistíme, že jde jen o druhořadý román. A přesto na jeho základu vznikl ambiciózní film přinášející klasické drama současnému publiku. Natolik současné, že žádná menšina žijící v moderním západním světě není ignorována a i na ploše pouhých dvou hodin je prostor pro rehabilitaci různých ras a celé LGBT+ spektrum. Nakolik je to na úkor přinášení historické látky, to se snažíme pojmenovat už dnes, ale skutečné zhodnocení provede až další generace. Osobně považuju tyto změny za velmi rušivé, protože mnoho kapitol z reálných životopisů muselo být seškrtáno, aby mohla být prezentována ženská otázka, tolerance Stuartovny k homosexuálnímu úletu druhého manžela atd. V seriálu by na něco takového snad místo bylo, tady se pořád pohybuje jen ploše jediného filmu. Já sama si mnohem lépe vystačím s citovanými staršími filmy, které jsou realizovány maximálně v duchu klasických svárů mezi národy. I ta zpívající Stuartovna v podání Zarah Leander podává mnohem realističtější obraz bojů o korunu.

    • 8.5.2021  15:22
    Poslední dny (TV seriál) (2015)
    **

    1/6 Podívala jsem se na díl o Marii Stuartovně. Není to žádný hit, je to klasické dokudrama, mluvící hlavy často jsou jen literáti a různí fabulátoři. Celé je to vyprávěné jako příběh s emocemi s důrazem na osudové chyby (názory na vztahy jsou dost dnešní), různé kroky, které ovlivnily to a ono. A anonymní herci chodí v různých kostýmech, aby ilustrovali ta klíčová místa, o kterých vybrané mluvící hlavy zrovna mudrují. Trochu bulvárek, trochu první krok k rozkoukání se, pokud si vyberete díl o někom, o kom máte jen základní povědomí. Nutné je pak samozřejmě pokračovat v poznávání a neusnout na vavřínech. Tyhle dokumenty mohou maximálně suplovat základku, pokud chcete úroveň středoškoláka, jdete jinam.

    • 7.5.2021  23:46

    Sestry Eliottovy se stávají londýnskými Chanelkami, navrhující kostýmy pro nový moderní balet. Samozřejmě inspirované všudypřítomným Ballets Russes. Tentokrát se Jim Parker obzvlášť vyznamenal. Jeho skvělá hudba pro tento díl je k nalezení i samostatném seriálovém soundtracku.

    • 7.5.2021  23:43

    Jarní kolekce sester Eliottových roku 1925 je na světě. Tentokrát se inspirovaly londýnským baletem a tanečnicím přenechaly role modelek. Vyslouveně kouzelný zážitek.

    • 7.5.2021  23:40

    Naprosto vynikající začátek série se odehrává v Paříži. Produkce se praštila přes kapsu, takže máme i nějaké ty exteriéry. Fascinující linka, která směřovala do francouzského módní průmyslu, pomohla oběma sestrám dospět. Bea se vdala a Evie našla sama sebe.

    • 7.5.2021  16:31

    Je neskutečná škoda, že opět žádný nový seriál s Wonderkou v hlavní roli nebude. Ale pokud už rozhodnutí padlo, je skvělé, že elementy té připravované show se staly součástí Justice Society: World War II. Protože to je naprostá lahoda. Nový animák z nové éry, která se vzdala animace ve stylu anime a více odpovídá tomu, jak vypadají komiksové předlohy na západě. Současné fandy DC je nutné seznámit s érou Justice Society, s reáliemi WWII a dát jim šanci zamilovat se do kořenů.

    • 6.5.2021  00:35

    Es war eine rauschende Ballnacht je hodně zajímavý film. Druhá spolupráce Zarah Leander a režiséra Carla Froelicha. Také jediný pokus o obsazení filmu zároveň Leanderovou a Marikou Rökk, dvou vysloveně protikladných hvězd. Ale nedopadlo to úplně na jedničku, protože už v té době bylo jasné, že filmy s Leanderovou jsou určené především k pomalému vychutnávání si velkolepého melodramatu, zatímco filmy s Rökkovou jsou lehké a jejich smyslem je pobavit. Dohromady to drhne a nenadělá s tím nic ani Hans Stüwe, který si pro změnu hraje sólo pro Petra Iljiče Čajkovského. Samozřejmě pocitově to celé skvěle navazuje na hollywoodskou Annu Kareninu s Garbo, které se to patrně mělo přiblížit nejvíc. Nicméně navzdory všem okolnostem byl film ceněn v Benátkách a získal příslušná ocenění i na domácí půdě. Autor scénáře Géza von Cziffra vydal také stejnojmenný román s filmovými fotografiemi a celou tou produkcí byl natolik ovlivněn, že nakonec i své paměti pojmenoval Es war eine rauschende Ballnacht: Eine Sittengeschichte des deutschen Films.

    • 5.5.2021  16:20
    DonT Stop (2012)
    **

    Na filmu je hodně znát, že si ho po formální stránce vymazlil kameraman debutující jako režisér. Generačně je látka Řeřichovi zřejmě také velmi blízko. Proto je vysloveně škoda, že si k sobě nepustil nějakého kvalitního dramaturga, který by Don't Stop posunul z nostalgických vzpomínek víc k realitě. Děcka jsou také vcelku dobře herecky vedená, ale místy jen chodí v těch kostýmech jako v masce na karnevalu. Každopádně zajímavý příspěvek do toho našeho českého rybníčku a výborný pokus vyprávět zase něco trochu jiného, než je v kraji v mainstreamu zvykem.

    • 5.5.2021  16:04

    Covidová (a bohužel poslední) sezóna Supergirl je téma samo pro sebe. Vše velké, co načrtla předchozí řada, se muselo zjednodušit nebo vyškrtnout. Takže na začátku se sice ještě řešil Lex, ale Kara byla hned vykopnutá do Phantom Zone. Tam se sice setkala se zajímavou Nyxlygsptlnz, známou Mxyzptlka, ale všechno ostatní je takové střízlivé. Ta produkční omezení jsou hodně znát. Dohromady vidíme vždy jen pár herců a velmi často jen dvojice nebo jednotlivce. Ale zase z celé situace hodně těží Nia Nal alias Dreamer. Nicole Maines se sama chystá psát komiksová dobrodružství své trans postavy, což je skvělé. Je znát, že je rok od roku zajímavější osobností a tento dvojdíl ze střední školy je pro ni skvělou příležitostí ukázat, jak by se dalo pracovat s Niou Nal dál.

    • 5.5.2021  15:07

    Nádherná pocta fenoménu Nosferatu. Ideální jako dvojprogram k Murnauově originálu. Tam, kde jiskra přeskočila i ve verzi s Klausem Kinskim, není nutné o ničem pochybovat. Shadow of the Vampire je další vyznání lásky, jaké si zaslouží jen málo klasických filmů. Mimo to jsou tu krásně fetišizováni i ti jednotlivý tvůrci a herci je hrají vysloveně labužnicky, John Malkovich (Friedrich Wilhelm Murnau), Willem Dafoe (Max Schreck), Udo Kier (Albin Grau), Aden Gillett (Henrik Galeen) nebo Catherine McCormack (Greta Schröder) s Eddie Izzardem (Gustav von Wangenheim), to všechno jsou překrásné koncerty. Dokonce se našlo místo i na zhýralý noční podnik v berlínském podsvětí před tím, než se štáb přesunul na exteriéry do Československa. Krásné.

    • 5.5.2021  10:39

    To jako vážně Beatrice Eliott dabuje Růžena Merunková (ročník 1940), ačkoli Stella Gonet je o tolik mladší (1960)? To se fakt nepovedlo. A to je jen jeden z mnoha problémů toho starého českého dabingu. Naštěstí Evangeline Eliott dopadla lépe, přeci jenom Sabina Laurinová (ročník 1972) je skoro vrstevnice Louise Lombard (1970).

    • 2.5.2021  16:10

    První volný přepis slavného Benatzkyho operety, která svého času udělala ze švédské divy Zarah Leander divu evropskou. Ale v době natáčení Liebespremiere, která se realizovala na podzim 1942 v Praze, byla Zarah v Římě a natáčela svůj poslední německý film Damals. Takže rozhodnutí, že tento film připadne jiné skandinávské hvězdě, Norce Kirsten Heiberg, padlo již dříve. Nám může být sympatické, že se díky přesunutí produkce do Prahy stal hlavním kameramanem Jan Roth. Jinak jde vesměs o standard své doby, veselý revuální film z žánru, kterému v českém prostředí kralovala Jarmila Kšírová. Opět jde o setkání hvězdy a hudebního skladatele (sympatický Hans Söhnker) nad notami budoucího šlágru. Zvláštností je svatba jako výchozí bod vztahu, nikoli jako jeho vyvrcholení. Ale bohužel pouze jediná píseň byla předvedena Heibergovou ve fraku a cylindru. Ilustrace velkolepé převálečné scény tedy není dostatečná. Přesto jde o milý film, kterému chybí jen málo, aby se stal nesmrtelným.

    • 2.5.2021  12:38

    Dnes už velmi upozaděná adaptace původní divadelní hry U bílého koníčka (1896) Oskara Blumenthala a Gustava Kadelburga. Její původní popularitu zastínila moderní opereta Ralpha Benatzkého a na ni navazujícího hudební filmy, které jsou neustále v kurzu již od 30. let. V této verzi se setkáváme s notoricky známým původním příběhem, který i bez šlágrů přináší roztomilé setkání v hostinci na břehu Wolfgangssee. V hlavních rolích s Liane Haid a Maxem Hansenem.

    • 1.5.2021  20:13

    Dokument z cyklu Duelle. Sice je to pořád dokola a k Dietrichové a Leanderové se vyjadřují stále titíž, ale alespoň to udržuje určité povědomí o tématu, protože podobné televizní hodinové dokumenty jsou spotřební zboží. To hlavní řekl už popularizátor Guido Knopp ve své knize i v dokumentárním seriálu Hitlerovy ženy / obdivovatelky (a Marlene), tady je alespoň pokus o komparaci kariér obou fascinujících žen a umělkyň. Chce to ale zároveň více číst mezi řádky a mít vlastní diváckou zkušenost s filmy obou a mít naposlouchané jejich písně a povědomí o jejich životopisech, aby se člověk nenechal nachytat na každé subjektivní úvaze jako na vařené nudli. Leanderová bývá často příliš démonizována a Dietrichová vyzdvihována. Ale zapomínáme například na to, že obě dělaly především tvrdou kariéru.

    • 30.4.2021  16:37

    Režisér Paul Martin měl šťastnější ruku, když spolupracoval s Lilian Harvey, Lídou Baarovou nebo Johannem Heestersem. Jeho velkofilm Das Lied der Wüster sama Zarah Leander za velmi vydařený nepovažovala. Snad by přepis novely Aufschub für Brenton Wernera Illinga vyzněl lépe bez takto vyhraněné hvězdy. Z hlediska její filmografie šlo jen o opakování již viděného v nové kombinaci a s novými spoluherci. Atraktivní prostředí pouště bylo tehdy sice velmi populární, ale samo o sobě nestačilo, za všechny filmy té doby jmenujme technicolorový zázrak The Garden of Allah s Marlene Dietrich nebo Lady of the Tropics s Hedy Lamarr. Herečky díky tomu mohly nosit rafinované vzdušné kostýmy, což bych považovala za největší klad celého fenoménu. Ale příběh zpěvačky, ve kterém měla Zarah zazářit, se příliš nepotkával s válečným konfliktem beduínů ani v nejmenším. Fanoušci to dnes řeší tak, že se vrací jen k jednotlivým písním a kostýmům. Ani Gustav Knuth nebyl shledán jako ideální filmový idol. Ten se ostatně vybarvil až v 50. letech jako vévoda Max Bavorský z trilogie Sissi.

    • 30.4.2021  16:11

    Určitě bych se nebála srovnávat Balcův film Dážď padá na naše duše s Bessonovým Leonem, který připomenul ve své době skvělé možnosti příběhů zdánlivě nerovných dvojic. Rena a malou Portmanku zde zdařile suplují Ollé a Svarinská, která nám od té doby mnohokrát dokázala, že je skutečně talentovaná a není jen bezprostředním dětským hercem. Poprvé jsem se s ní setkala v seriálech Keby bolo keby a Nesmrteľní a od té doby je její jméno v obsazení určitou zárukou kvality. Balco nám přinesl nevšední slovenskou roadmovie o psanci skrývajícím se v podunajské přírodě. Na poměry tehdy skomírajícího slovenského filmu vznikl projekt, za který se nikdo nemusí stydět, i klasické složky, které malým národním kinematografiím dávají zabrat, jako jsou humor a akce, zde šlapou jako hodinky.

    • 28.4.2021  18:13
    Albert Nobbs (2011)
    ****

    Kdesi na počátku byla povídková sbírka Celibates (1895) autora irského realismu George Moora, která byla později rozšířena o krátký text The Singular Life of Albert Nobbs (1927). Ale od té doby uplynulo hodně vody, než se z toho původního příběhu stal celovečerní film s Glenn Close v hlavní roli. Close hrála Nobbse už začátkem 80. let v divadelním přepisu a trvalo to skoro 30 let, než se jí podařilo filmový projekt dotáhnout do zdárného konce. Což je samozřejmě obdivuhodné. Ale jaký je výsledek? Nezvyklý pozdně viktoriánský pohled na to, jak nerovné ekonomické podmínky ovlivňovaly osudy jednotlivců. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde jen o další romantické heritage, ale realita bývala poněkud komplikovanější. Dobrý zážitek pro náročné diváky.

    • 28.4.2021  17:54

    Lamačův film podle románu Pitt und die Menschlichen Verhältnisse P. Rungea se bohužel nechoval celý, nicméně existující fragment nabízí minimálně dvě třetiny předpokládané kompletní délky. O problémech, které tento film měl po roce 1945 více píše Buxholka. Z hlediska Lamačovy německé filmografie je skvělé opětovné setkání s dílčími drobnými detaily, které často nalézáme prakticky ve všech jeho filmech, atraktivní eskamotérství představuje stínohra v hotelovém baru, komiku podtrhuje roztomilý pejsek a samozřejmě nechybí ani scéna na nádraží. Skutečně srdečné je setkání s výřečnou hereckou legendu Adele Sandrock, narozenou v roce 1863, která představovala ideál pro všechny mladé herečky nechtějíc usnout na vavřínech. Zvláštní druh mladokomika představuje Hans Brausewetter, tento budoucí partner Anny Ondry z filmu "Himmel, wir erben ein Schloss!", který se takto oklikou pracovně setkal s oběma zástupci slavné fy Ondra-Lamač-Film, ačkoli s každým zvlášť. Z mladých žabek byla nejroztomilejší Jessie Vihrog jako telefonistka Lotte Menzig z Berlína, toho času se ucházející o místo v horském hotelu.

    • 28.4.2021  17:36
    Oslava (TV film) (1974)
    **

    Slovenská televizní mini podle Guy de Maupassanta je sice v jádru pikantní, ale opakované shlédnutí nepřináší nic nového. A práce s doprovodnou hudbou je vysloveně rušící.

    • 25.4.2021  21:26

    Filmy spojené se jménem Josefa Urbana jsou sice nevyvážené, ale Tenkrát v ráji funguje mnohem lépe, než 7 dní hříchů. A to už je sama o sobě příjemná vzestupná tendence. Skutečnost, že horolezení bylo před válkou oblíbené po celé Evropě, dokládá Heinrich Harrer i Josef Škvorecký, o tom není nejmenších pochyb. Jako samostatný žánr se prosadil i tzv. bergfilm, takže malá česká varianta tohoto fenoménu jistě není od věci. Tým kolem Urbana má slabost pro Vicu Kerekes a té se daří zvládat rok za rokem mnohem náročnější role, což je skvělé. Dále je sympatické v dobovce tohoto druhu potkat Ondřeje Havelku, který si s přelomem 30. a 40. let natolik potykal, že je velmi autentický v civilu i v přidělené roli. A vysloveně výborně se zadařilo také Budařovi, který už taky dozrál a jeho Horst Gerke není žádnou parodií na gestapáka, ale skutečným ztělesněním zla v rouše beránčím. Ve vedlejších rolích jsou dobří i Rímský nebo Heinrich. Vše ostatní stojí na pozvolném tempu, poutavých záběrech krajiny a odpovídající výpravě, atmosféra graduje podle klasické dějinné osy, zpočátku vzdor, po heydrichiádě strach. Kritizovat by se dala jistá naivita toho všeho, ale pořád jde jen o zfilmovaný román.

    • 25.4.2021  13:19

    Čistě americké téma. Předehra k aféře Watergate, zákulisí důležitých printů The Washington Post a The New York Times a samozřejmě příběh Kate Graham. To nemohl hrát nikdo jiný, než Meryl Streep a Tom Hanks. Pokud vás baví záběry na tiskařské stroje, přidejte si hvězdičku.

    • 21.4.2021  17:00
    Mont Oriol (TV film) (1974)
    ****

    De Maupassantův Mont-Oriol (1887) je ideální předlohou pro pomalý vkusný melodram pro trpělivé diváky. Vhodné pro melancholická odpoledne, kdy diváka neruší žádné vzruchy okolního světa. Romance mezi Soňou Valentovou a Michalem Dočolomanským je zahrána s veškerou pravdivostí a je velmi životná.

    • 21.4.2021  16:56
    Bečička (TV film) (1971)
    **

    Jedna z těch slabých televizních miniatur.

    • 20.4.2021  23:57
    Charleyova teta (divadelní záznam) (1969)
    **

    Charleyova teta je jeden z těch divadelních záznamů ze 60. let, který nám ukazuje proslavenou a tehdy už i usazenou inscenaci ze scény ABC v MDP. V době záznamu byla Thomasova převleková komedie hraná už pět let a pro Lipského se stala hrou životní. V této alternaci stojí mmj. za pozornost ukotvená herecká manýra Meryčky Rosůlkové nebo nefalšovaná energie Stanislava Fišera. Mojí srdeční záležitostí nicméně zůstane pozdější nastudování na téže scéně z let 1996-2008 s Janem Hrušínským, které jsem viděla živě.

    • 20.4.2021  23:30
    Domov (1938)
    *****

    Po Heimatu už nikdo nemohl pochybovat o tom, že hvězda Zarah Leander je modelována podle Garbo a Dietrich, protože své vrcholy každá z těchto nesmrtelných zažila v přepisech románů Hermanna Sudermanna. Pro Garbo byl zvolen román Es War (1894) a vznikl tak jeden z jejích nejlepších němých filmů Flesh and the Devil (1926). Pro Dietrich byl vybrán román Das hohe Lied (1908) a na jeho základu byl natočen její první hollywoodský triumf bez von Sternberga The Song of Songs (1933). Nu a pro Zarah Leander bylo vybráno drama Heimat (1893), srovnávané s nejlepšími pracemi Dumase mladšího. Co dodat? Dopřejte si to, ať už každý film zvlášť nebo jako volnou trilogii specifického modelování hvězdy. Jednou z vrcholných odměn vám bude Zarah zpívající árii z opery Orfeus a Eurydika Christopha Willibalda Glucka.

    • 20.4.2021  23:07

    Po dusných dramatech, která Zarah Leander natočila s Detlefem Sierckem v roce 1937, bylo rozhodnuto, že její příští film bude lehká společenská komedie v režii Viktora Turžanského. Ale ne obyčejná komedie, půjde o novou adaptaci klasické maďarské divadelní hry A kék róka Ference Herczega z roku 1917. Čím byla ta hra výjimečná? Mmj. oslovila ve Švédsku Mauritze Stillera, a ten podle ní natočil jeden z těch klíčových legendárních němých filmů Riddaren av i gar (1920), které ovlivnily všechny významné tvůrce té doby v Evropě i v Hollywoodu. Hra i filmy nabízely na svou dobu velmi pokrokové názory na vztahy a manželství obecně. V úpravě s božskou Zarah sledujeme její flirt s Willy Birgelem, představitelem moderního muže, který nelpí na minulosti, má skvělé auto, chodí do golfového klubu, má jachtu a v neposlední řadě je také pilot. Romance naráží na jediný drobný detail, naše hrdinka je provdána za profesora v podání Paula Hörbigera, který se zajímá pouze o sladkovodní ryby a svou ženu příliš nevnímá. Nic tedy nebrání tomu, aby ho mohla do svého náručí vlákat mladičká modistka se zapnutým vdávadlem (Jane Tilden). Díky vedlejší lince, kterou zastupuje jeden roztomile zženštilý tenor, má Zarah příležitost vyseknout jedny z nejlepších písní, které zpívala ve 30. letech, zde především svěží šlágr Kann denn Liebe Sünde sein? Kromě toho Zarah předvede během celého filmu celou škálu vynikajících modelů, sportovních kostymů, plášťů nebo domácích županů či velkých večerních. Je to učiněná přehlídka a především pastva pro oči. Celkově jde o skvělý kontrast k její předchozí tvorbě, zvlášť, pokud její párování s Birglem navázalo na tak dramatické situace, jaké jsme viděli ve filmu Zu neuen Ufern.

    • 19.4.2021  18:28
    Divadelná komédia (divadelní záznam) (1994)
    ****

    Velmi živé setkání s organizmem divadelní tvorby, s divadlem na divadle. Klasické backstage situace, fanoušci, staré křivdy, velkolepé návraty, zkoušky plné emocí, zneuznaní autoři a umění neznalí financiéři. To vše a ještě něco navíc nabízí klasická hra Teatterikomedia (1983) skandinávského autora Bengta Ahlforse. Pro Malou scénu SND to byla jasná volba, divu hraje Milka, vedoucí osobnost Magálová, růži v rozpuku Studenková. Paulovič je opět zvíře a celé to dal dohromady Horváth mladší. Všichni mohou být spokojeni tehdy i dnes. Ta energie přelévaná z jeviště do hlediště je jasně patrná i v záznamu. 

<< předchozí 1 2 3 4 51 100 150 199