Recenze (22)
Brickleberry - Série 1 (2012) (série)
Top!
Le Mans '66 (2019)
Pecka
Zabiják & bodyguard (2017)
Zo zaciatku slabsi rozbeh, ale film dostaval vacsie a vacsie grady... Raynolds a Jackson si vymienali hlasku za hlaskou... pre mna super...
Deadpool (2016)
Uz som dlho ziadnemu filmu nedal 5 hviezd, no Deadpool si ich zasluzi aj 6. Velmi prehladne vyrozpravany dej a skvele, fakt skvele hlasky. Velmi dobre som sa zabavil. Z kina som odchadzal s uskrnom od ucha k uchu. Fakt odporucam. Pre mna zatial najlepsia Marvelovka :)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Výborné, od začiatku až po koniec som sa bavil.
Avengers (2012)
Film určite odporúčam, je dynamický od začiatku a nebola v ňom chvíľa, čo by som sa v kine nudil. Navyše je dochutený trefnými a hlavne vtipnými hláškami a scénkami. Môj obľúbený Ironman, alias Downey Jr. má vo filme veľa priestoru a rozhodne ho využíva len v tom dobrom. Tak hor sa všetci do kín... PS: Už dlho som nezažil, že sa v kine po filme tlieskalo ;)
Souboj Titánů (1981)
Film bol natočený v roku 1981, čo sa odzrkadľuje na možnostiach vizuálnych efektov, nie však na kvalite filmu. Dej je veľmi pútavý, zaujme a ani mnohonásobné pozretie si filmu nenudí. 80%
Všemocný (2011)
Dej zaujal, obsadenie pre tento druh filmu slušné. Limitless je film, ktorý nikoho neurazí. Sú v ňom zaujímavé hlášky a veľmi zaujímavý nápad, v ktorom dokáže jedna malá priesvitná pilulka zázraky. Dávam 70%.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Tá hudbááá, nieeeeeeeeeee. Len to zacujem a trham si vlasy...
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Nechutné, necudné, uchylné, úžasné šialené a vtipné dielo Roba Zombieho, v ktorom nič nie je nemožné. Dielo plné holých ceckov a uletených scénok. El Superbeasto zaujal a potešil. 80%...