Poslední recenze (9)
Nabarvené ptáče (2019)
Explicitně ukázanýho násilí je tam míň než v jinech filmech. Jen kvůli filmovému podání mnohem víc doléhá a působí na diváka. Mě to teda roztřelilo, jakej silnější příběh než ztrátu víry ve vlastní rodiče a přizpůsobení se vzájemným zrůdnostem bych si moh představit? Tarantino točí filmy s mnohem víc násilím, ale vyznívá úplně jinak, vlastně to bývá divákovi úplně jedno. Tady je to jinak. Záleží na vás jestli budete dostatečně vnímaví, není tam nic moc zbytečně navíc.
O čem nemluví, když mluví o lásce (2013)
Já nevim, ale přiblížit nekonečné chození po chodbách asi nebylo hlavním motivem filmu, přesto si ho nejvíc pamatuju. Dlouhé scény ničemu nepomáhají, v postavách jsem se ztrácel a barvité vidění světa nezachytil. Nechápu, že borka necití vedle sebe kouřící osobu.
Quality Time (2017)
Originální, zábavné a inspirující. První příběh má jednoduchou myšlenku, ale zpracování tomu dává další rozměr - Koen, Koen, Koen! Ham and Milk! Who is uncle Ben? Druhý příběh - geniální podání inspirované mapami z počítačových her. Třetí příběh je krásně pohádkový. Čtvrtý je ujeté intermezzo před konečně tradiční povídkou v pátém příběhu. Každý příběh má svůj styl a díky tomu nevadí náročnější podání. Skvěle jsem se bavil.